Gandi Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 tanken er den samme men ikke påfyllingsrøret hufff ... d hørtes litt ille ut. men er hullet på den samme plassen da. for røret har jeg. er bare sømmen som er litt lekk nede på tanken min. for d lukter konstant bensin inne i bilen min. en hæli liten rus om jeg må si d selv :puke Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Tøm tanken og tett lekasjen? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 har ikke vert inne på den tanken en gang ... kan vel være den aller letteste måte å bli kvit plagen på. men va skal jeg tette tanken me da? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Det har jeg ikke så mye peiling på, men kjemisk metall burde funke bra ,og et lag sikaflex oppå det for sikkerhet skyld? Hehe. Men sikkert noen som kan svare bedre på dette. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 tett de hullen som skal være der fyll opp tanken med vann (slik at det ikke tar fyr pga gasser som ikke kommer bort under vnlig skylling) og sveis :D trenger sikkert ikke å jøre d så tungvindt men det er tryggere om de evt skull skje :) Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 tett de hullen som skal være der fyll opp tanken med vann (slik at det ikke tar fyr pga gasser som ikke kommer bort under vnlig skylling) og sveis :D trenger sikkert ikke å jøre d så tungvindt men det er tryggere om de evt skull skje :) takk skal du ha. hørtes ikke så dumt ut det der. skal ta å gjøre d slik. ha en fortsat god sommer:hello: Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 er ganske farlig å sveise da. likevel om du har skylt med vann og fylt opp. mange gasser som kan si pang. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 tanken er den samme men ikke påfyllingsrøret alt er det samme ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 er ganske farlig å sveise da. likevel om du har skylt med vann og fylt opp. mange gasser som kan si pang. når du fylle opp tanken me vatn så ska d jo i teorien itj vårrå nå luft at der da å da ska d jo itj ta fyr,... Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 ska itj vårrå att nå luft næi! Men e att mang gassa.. fler i nabolage her som ha vårte lurt av d der! :D men for all del, prøv å gi tilbakemelding :P Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 jeg har blitt lurt av det der, broren min har blitt lurt av det der :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 hehe, hørt mange som har fått svidd av øyenbryna sine ja Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 så det e ikke å annbefale å sveise på tanken? så dokkers råd e å svi bort en halv til en hel høvding på en ny tank som har den ekstra return? nån tips til dem som syns det e idioti? til dem som vil sveise ekstra retur på en tank :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 e ha nå værtfall komme t å prøvd, bærre får å shå ka som skjer :D kanj jo gang bra!! 50/50sjangs t d å.. hehe Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 kanj nå bære borr hull å gjænge opp å bruk no flytende metall eller no.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg