Gandi Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 må si mæ eni me han Maaa ... æ gæmble på at det går fint å sveise på tanken. kan jo ikke gå rundt heile live å være redd heller damorph Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Enig med du :) Men sjølle tanken godt å fylle den proppfull med vann, så krysse fingran å håpe på det beste :) .. (Blir jo litt spenning i hverdagen da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scavenger Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 var en på skolen min for en stund tilbake som sveisa tanken sin inne på verkstedet.. den sprengte og hele verkstedet brant :P gikk heldigvis bra med alle men hele skolen ble evakuert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LANO Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 unnskyld at jeg sier det, men her er det faen meg like mange luringer som vanlig.. hva er problemet? er det bare amatører her? blir nesten lei av å lese alt som blir skrevet her . 99% av alt som skrives er jo bare tull. 90% av dere hvet jo faen ikke hvem ende av skrutrekkeren dere skal bruke engang.. skaff dere litt erfaring før dere uttaler dere om ting.bullshit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Lano, oppe i høyre hjørne så er det et kryss, trykk der du ;) til dere andre, dropp kjemisk metall å sånnt tull ;) så klart går det å sveise i en tank, men vær forsiktig! fyll full med vann la det gjerne renne vann i den en stund ( sånn at det renner over lissom) så er det jo bare å prøve. Gasslommer er skummle greier, men puffer som oftest litt bare. og ja jeg HAR sveisa tanker før. om det er retur dere ska ha så er det greiest å lage en catch tank, da slår du to fluer i en smekk. du får retur å du slipper å tenke på fuel cut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 noen som vet for sikkert at bensitnaken fra en kadett C limmo passer i en C cupe? for jeg her en C cupe vor jeg har en go mistanke om at tanken er litt lekk å i samme farta om d der noen som har en tanke til overs da ???happyhappy On topic ;) lukter det bensin? er det det som er mistanken? det hender at lufteslangen ryker eller bare av en grunn havner inni bagasjerommet, den skal egentlig henge ut igjennom et hull i gulvet. da lufter det bensin osv. sjekk det først du :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 jada jada. sorry for at jeg er uvitende da! Men har faktisk flere slektninger/naboer som har fått brent seg. Men går vel som regel bra.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 det er bare å satse på at det går bra d.. tenkte at jeg skulle sette return rett på luftinga jeg. Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 kadett_c: men du må jo uansett ha større nippel til "tur" da.. ? Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 fekk hør d at e itj tronga d.. men dæ finnj e nå fort ut :) Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 det er bare å satse på at det går bra d.. tenkte at jeg skulle sette return rett på luftinga jeg. har tenkt den samme tanken.. så prøve å få taki et tanklokk som har luftinga i lokket som passe..(hvis det e mulig) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 On topic ;) lukter det bensin? er det det som er mistanken? det hender at lufteslangen ryker eller bare av en grunn havner inni bagasjerommet, den skal egentlig henge ut igjennom et hull i gulvet. da lufter det bensin osv. sjekk det først du :) ja d lukter bensin. men d ser også ut til at d er lit fuktig under tanke. så jeg har en veldi sterk mistanke om at den lekker litt. men takk for tipset:respect Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 sjekk også slangene. sjeldent tankene går lekk. er mye enklere å lage en catch tank, da slipper dere større tur og retur i utlufting og alt sånnt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg