Bullit Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Endelig fått orginal frontspoileren til IS`n. Nylakka og shiny :D Før: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 etter: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 front syns det ligner mer på en leppe jeg ?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 err... teknisk glipp fra meg, leppe er selvfølgelig det rette ord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Ble bedre det, men tok meg lang tid før jeg så hvor forskjellen lå. heh Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Hehe ja, er nok bare tullinger som meg som greier å se sånt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 ser hvertfall forskjell på lakken der. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Originally posted by Bullit Hehe ja, er nok bare tullinger som meg som greier å se sånt:D Må jo være tulling for å kjøre BMW.. :op Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Er nå iallefall ikke en gnager... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Saklig svar der. Hvor mye gav du for leppen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Beste jeg kom opp med i farten:D Leppa fikk jeg billig gjennom jobben. orginalt koster den vel rundt 1800 tror jeg, får den vel litt billigere uorginalt, vet ærlig ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Den ble festet med klipser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Ja, du tar bare den gamle rett av, og trykker den nye på plass. Enkelt og greit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Originally posted by Bullit Ja, du tar bare den gamle rett av, og trykker den nye på plass. Enkelt og greit! Som resten av beemern.. lego Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Sorry, skal gi meg nå.. er ikke pent å gjøre narr av andres "biler" :D Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg