Bullit Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Tar jeg ikke helt feil, er det vel også sånn en fester leppene på golf2 90 fangere også, sannsynligvis golf 3 også, de har jo forandret seg så mye med årene.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Joa, du har helt rett i det.. dem sitter i klips på 3'ern også. :rolleyes: Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Joda, Golfen har forandret seg. Som de nye bildene viser seg så har den forandret seg til en...ehhh.. TOYOTA YARIS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Originally posted by JuIius Joda, Golfen har forandret seg. Som de nye bildene viser seg så har den forandret seg til en...ehhh.. TOYOTA YARIS knock Dust! Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Smileyen smilte når du slo den i hodet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Originally posted by Bullit Endelig fått orginal frontspoileren til IS`n. Nylakka og shiny :D Før: Så bra ut det.. jeg må forhåpentlig vis invistere i ny leppe jeg og.. Den gamle ramlet i 3 deler, når jeg demonterte den.. Noen som vet om noe biligt og bruk? Muligens med en del skraper.. *m.a.o biligt* Må vel lakeres allikevel.. Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juli 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Svein: Før faceliften behøver de vel ikke lakkes, så sant du ikke skal koordinere den med noe annet da. Sjekk ut http://www.mtechnik.no, mye gøy til Beemeren der:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Fjernet kommaet, jeg :P http://www.mtechnik.no Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juli 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Takker Dr.S, må ha en alvorsprat med tastaturet mitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 323i Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Originally posted by svein Så bra ut det.. jeg må forhåpentlig vis invistere i ny leppe jeg og.. Den gamle ramlet i 3 deler, når jeg demonterte den.. Noen som vet om noe biligt og bruk? Muligens med en del skraper.. *m.a.o biligt* Må vel lakeres allikevel.. http://www.tuningstore.no er også verdt et "besøk" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Lite spørsmål; Er det bare iS'en den leppen er orginal på?? Det er en gammel knall som har eigd min bil før meg (324 88mod), og eg tviler på at han har investert i noe "stæsj" på bilen, så da kan eg ikkje annet en å tro at den er org på min bil og...? Er det forresten noen som vet vilke modeller som har ett og hvilke som har to "luftinntak" foran (smale gliper mellom fangeren og leppen).. Min har to og det er særs få biler eg har sett det på.. Ser det bare er ett på den avbildet i posten.. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet August 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Mente nå rimelig bestemmt at det er kun isèn som har den leppen. Luftinntak tror jeg samtlige E30 88- har to stk av, hvis det var de ved siden av k/t lysene du mente. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 grøftelys originalt og? Jeg vil ha grøftelys til min 320i :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet August 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Er det ikke bare å montere da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Mye koster de da? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg