BMW324TDa Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Mente nå rimelig bestemmt at det er kun isèn som har den leppen. Luftinntak tror jeg samtlige E30 88- har to stk av, hvis det var de ved siden av k/t lysene du mente. Ikkje de på siden av grøftelysene.. De to avlange som er midt på bilen, helt nede.. Ca 4*40 cm.. Det er bare ett slikt på din ser eg. På min er det ett 5cm oppenfor det som du har i tilegg. Er dette pga eg har oljekjøler?? Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Mye koster de da? Er ganske dyre i og med at det er bare 2-5 årsmodeller som har disse (sedan 88-90, touring 88-92).. Jæger Sentrum (bmw forhandler) skulle ha 2650kr komplett, eg kjøpte av AutoTeile, som er det samme som AutoTrio, for 1800. Samme fabrikant, bare at det ikkje står BMW på innpakningen. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Originally posted by bjirn grøftelys originalt og? Jeg vil ha grøftelys til min 320i :P Neiii, værsåsnill! Tåkelys på en hvilken som helst BMW har en tendens til å bli stående på sammen med nærlysene, og jeg sliter ut lysbryteren min når jeg møter sånne egostiske drittsekker langs veien... Tåkelys+nærlys burde vært nærmere 5000 i bot for å kjøre med, eventuelt fengsel? Vel, spiller ingen rolle, de fleste BMW-folk her oppe i Tromsø står jo LANGT over loven likevel. :rolleyes: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Originally posted by tekNetium Neiii, værsåsnill! Tåkelys på en hvilken som helst BMW har en tendens til å bli stående på sammen med nærlysene, og jeg sliter ut lysbryteren min når jeg møter sånne egostiske drittsekker langs veien... Tåkelys+nærlys burde vært nærmere 5000 i bot for å kjøre med, eventuelt fengsel? Vel, spiller ingen rolle, de fleste BMW-folk her oppe i Tromsø står jo LANGT over loven likevel. :rolleyes: Tåkelys+kjørelys er da fullt lovlig... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Tåkelys + parklys er lovlig. Kjørelys kan være så mangt. På bilen min er kjørelys = nærlys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Neiii, værsåsnill! Tåkelys på en hvilken som helst BMW har en tendens til å bli stående på sammen med nærlysene, og jeg sliter ut lysbryteren min når jeg møter sånne egostiske drittsekker langs veien... Tåkelys+nærlys burde vært nærmere 5000 i bot for å kjøre med, eventuelt fengsel? Er vel ikkje stort meir irriterende på BMW enn andre merker. Og skal man ettermontere grøftelys, må man vel legge opp reler og kabel selv, og da er det 2 min ekstra å legge det opp slik at grøftelys slukker når man tenner nærlysene. Slik som eg har gjort. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet August 9, 2003 Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 Er dette pga eg har oljekjøler?? Min og har olje kjøler.. Når det gjelder grøftelys er de så vidt jeg vet lovlige med parklys på dagtid.. De skal aldri brukes med vanlig nærlys eller fjernlys. (da kommer onkel blå og forgriper seg på deg!!!!)!!! knock Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet August 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 Takket være Mazdius/ Mazdaharry har jeg fått en liten side med bilder av Babyen min: http://home.no.net/nattvig/Bullit.htm Takker så mye Marius!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Ikkje de på siden av grøftelysene.. De to avlange som er midt på bilen, helt nede.. Ca 4*40 cm.. Det er bare ett slikt på din ser eg. På min er det ett 5cm oppenfor det som du har i tilegg. Er dette pga eg har oljekjøler?? Etter litt mer forsing ut bilruten, har eg kommet frem til noe som eg finner som en mer eller mindre sannsynelig forklaring (kårrekt mi if aim rong) De som eg har sett med to inntak har automat. Dette har jo eg og. Og da ligger det en kjøler til kassen der fremme. Logisk?? Eg kommer i hvertfall til å godta dette for meg selv som en forklaring, hvis ingen retter det opp for meg eller gir meg en smekk over fingrene.... Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Ikkje de på siden av grøftelysene.. De to avlange som er midt på bilen, helt nede.. Ca 4*40 cm.. Det er bare ett slikt på din ser eg. På min er det ett 5cm oppenfor det som du har i tilegg. Er dette pga eg har oljekjøler?? Etter litt mer forsking ut bilruten, har eg kommet frem til noe som eg finner som en mer eller mindre sannsynelig forklaring (kårrekt mi if aim rong) De som eg har sett med to inntak har automat. Dette har jo eg og. Og da ligger det en kjøler til kassen der fremme. Logisk?? Eg kommer i hvertfall til å godta dette for meg selv som en forklaring, hvis ingen retter det opp for meg eller gir meg en smekk over fingrene.... Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 FAEN til datatrøbbeldobbelogdobbelpostingoginternettgårjævlaseintdetskulleblinåda. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet August 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Mulig du er innpå noe der. Bra teori om ikke annet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 word word word word! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Har koblet det slik på min for å slippe å huske på dette selv.... Lovens lange arm skal faen ikkje få noe så lettvinte julebordpenger fra meg. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Nei, man har da bedre ting å bruke pengene på enn å gi dem rett til staten, som uansett bruker de som fluesmekke / tørker seg bak med dem / kaster de på havet / gir de til noen som ikke trenger dem. Hva er formålet med tåkelys, egentlig? Er det for å se, eller selv å bli sett i tåka eller? Drittungene i pappas BMW her oppe stiller de høyere opp, og setter gjerne inn 55W-pærer i dem, og man kan da skrive under på at de blir sett; dét skal det ikke stå på. Av og til har jeg bare lyst å bryte bilen jeg fører inn i kjørefeltet deres med langlysa på, for å få de til å stoppe og gå bort og spørre "hei, synes du lysa mine er skarpe eller?" "Jo, kanskje litt, *knize, fnize*" "Vel, da kan du tenke på at lysa mine irriterer ikke deg 1/4 så mye som de satans tåkelysa dine irriterer meg!" "Åja? *knize, fnize*" Og så trekker man opp en .50 Desert Eagle, og SKYTER de forbanna tåkelysa hans. DET hadde bare vært SÅ ubeskrivelig deilig! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg