JuIius Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Interessant... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by Bullit Takket være Mazdius/ Mazdaharry har jeg fått en liten side med bilder av Babyen min: http://home.no.net/nattvig/Bullit.htm Takker så mye Marius!! hvorfor har du AC Schnitzer-merke? det er jo ikke ikke en AC S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet August 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Ac Schnitzer merke var på når jeg kjøpte den, har ikke tatt det av rett og slett for de jeg ikke har orket. Dekaltrim er det ikke så? Tror bilen går endel raskere med det på:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 kan jeg fååååå grøftelysene dine? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Bare for å kverulere litt, så er alle de grøftelysene (med tilhørende biler) eg har eigd/skiftet på standard medd 55w. Verre med de som har 100watts Biltema GLod pærer i lysa sine. DET er irriterende. og det er vel ikke bare BMW eigere som har feilstilte grøftelys. Legger sikkert bare merke til det for grøftelys er som regel påmontert de fleste BMW'er. Like irriterende om grøftelyset henger på en Toyota, Audi eller BMW Men skjønner hva du mener............ Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg