knsmurfen Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Er det noen streetmeet's på østlandet snart??..Er veldig mye prat og lite som skjer her nå.. Skulle gjerne starte et nytt treff på Kongsberg nå jeg..men jeg trur ikke jeg orker det nå...jeg gikk på en liten smell etter det forrige treff vi hadde.så jeg tar det litt rolig nå..venter heller til sommeren..for da blir det et nytt streetmeet på kongsberg..større og bedre enn det som var i år..!!hehe Også lurer jeg på en annen ting, i siste nummer av Max Power så står det at det skal være japsetreff på Rudskogen i august..noen som veit noe om det!. Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecz Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Er Japsetreff på Rudskogen den 13 august. http://www.japsetreff.no Apropos streetmeet, så frister det mer med noe som er nærmere Oslo, siden vi snakker østlandet... Men det er jo ikke noe must da... Siter -BMW E36 M3, 1993 -Mazda RX-7 FD, 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Jeg kommer til rudskogen..har skrivi det i kalenderen nå..hehe Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg