Gå til innhold

Drømmen?

Ranger emnet

bj0rnar

Anbefalte innlegg

de felgene kan du få mye for.

er en i bergen som har blitt tilbudt 50.000kr for sine, men han nekter å selge de

HAHAHAAHAHA da burde han solgt de PÅ DAGEN, eller I GÅR..

50.000??? .

greit nok, de er sjeldne, men det er ikke akkuratt som dette er magnesium gruppe-a felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har bommet på 2-tallet, Turbodevil.. 50 000 er så mye at han burde solgt de på flekken. Så kunne han kjøpt 2 sett med f.eks 2 strøkne og 2 mindre strøkne felger i Sverige for 15 lapper hver, beholdt de 4 strøkne og solgt et sett med mindre strøkne JP 8,5" for 15 000, og til sammen tjent 65 000 (hvis du ser vekk fra det han gav for de han solgte for 50 000)..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt mange sett slike felger,og formidlet nylig et sett over grensa også..

er ikke annet å gjøre enn å le av de som tror de er gull verdt,når jeg har fått lyst på slike felger har jeg enkelt og greit ofret en dag eller 2 på å dra noen mil og kjøpe hjul.

enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok, felgene er gromme, men jeg har flere ganger sett renoverte slike felger til under 12k i .se

om noen får 50k i bud, bør de selge de ASAP!!

50k er VELDIG overpriset, uansett om kongen eide de felgene og brukte de til fotstøtte.

ps. nå er prisen senket, på annonsen, ser jeg..

ergo. få depositum fra han som vil gi 50k, si du skal ha 20k i dep. så kjører du til sverige, kjøepr de der og selger til han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider