ultimateVW Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Er det noe spesiell måte det skal gjøres på? Eller er det helt vanlig? Får faen ikke bremsene på min GTI 16V gode. Dem var dårlige når bilen ble kjøpt og dårlige er dem enda. Har skiftet: Bremseskiver bak,bremsecalipere bak,hovedsylinder med bremsekraftforsterker,Brembo skiver foran med EBC Greenstuff klosser. Har også byttet den lille plast saken fra bremsekraftforsterkeren til innsug. Lasteventilen er ikke rustet fast. Dem tar fortsatt dårlig. Noen tips? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Får du nok trykk på pedalen? Tar dem bedre om du pumper et par ganger? Har litt problemer selv etter bytte av skiver, klosser og slanger. Lufter bremsene av og til etter dette, og det kommer stadig frem litt luft. Mulig det er det som er problemet ditt også. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 hei å hå Nei tar ikke akkurat bedre om jeg pumper ett par ganger. Aha.. Bremsene har alltid vært dårlige på denne bilen. Ihvertfall så lenge jeg har hatt den. Dem var vesentlig bedre på den andre 16V biln. Selv med slitte klosser som står på den. Prøver og lufte bremsene mine av og til jeg også. Men hjelper ikke. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Står ikke for liten hovedsylinder/ bremsekraftforsterker på den da ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Stripsa du fast lasteventilen i max åpen posisjon da du lufta? Det er du nemlig nødt til å gjøre. Hvis ikke vil du få ei luftlomme i lasteventilen og påfølgende "svampne" bremser. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Er ventilen max åpen når stempelet er inne eller ute? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Står ikke for liten hovedsylinder/ bremsekraftforsterker på den da ? neida.. Tatt fra en annen org GTI 16V. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Stripsa du fast lasteventilen i max åpen posisjon da du lufta? Det er du nemlig nødt til å gjøre. Hvis ikke vil du få ei luftlomme i lasteventilen og påfølgende "svampne" bremser. Det har jeg ikke prøvd. Må nesten prøve det. De føles "svampne" ut nå. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Sjekk caliperane dine bag,om du har godt handbrekk eller någe,eg fekk aldri te handbrekket mitt skikkeligt så då va det ein av caliperane bag så isje la seg innpå skikkeligt så då va pedalen min dårlige å ALT oss meg va nytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Håndbrekket er dårlig også. Skal skifte caliprene nå. Har noen som bare er 3-4år gamle. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Er ventilen max åpen når stempelet er inne eller ute? Du må bruke en strips og stramme opp armen som fjæra er festa i maks (for å simulere at Moskva-Marit sitter i baksetet). Da er stempelet så langt ute man kan få det og "fløder" da best mulig. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg