Michael_ Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 seniordebutant i junior finalen? kjørte ikke ho i vanlig junior da? tror det var en debutant finale : ) der senior og junior kjørte sammen. er ikke helt sikker men ; ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 seniordebutant i junior finalen? kjørte ikke ho i vanlig junior da? De kjørte samla finale. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 menner ho sa at ho skulle kjøre vanlig jeg... J J da har jeg sikkert misforstått Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirty opp Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 åå :D deg jeg dytta på i andre heat? kan ikke huske at du dytta på meg.. ikke noe gul lakk på rollsen heller. ble bare dytta på av en citroen og ascona Siter Team Laban Eier: [ ]Mercedes 190 [ ]Mercedes 190 delebil [ ]Volvo 245 brakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirty opp Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Marit hadde flere heat seiere. Tok en drivaksel det ene heatet. Jeg hjalp henne å bytte den å det ble flere heatseiere etter det igjen. Kniva med seniordebutant som kjørte FORT i "finalen" og greier! den "finalen var de feteste rundene oppe der i deb klassen. kom rett etter marit. Siter Team Laban Eier: [ ]Mercedes 190 [ ]Mercedes 190 delebil [ ]Volvo 245 brakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 kan ikke huske at du dytta på meg.. ikke noe gul lakk på rollsen heller. ble bare dytta på av en citroen og ascona er blå den bilen nå : ) men var sikkert en anna :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Kjempe bra det da. Hu som vant de fleste heatene med den Kadett GSIn har jo kjørt masse treninger der oppe og ett løp der oppe før samt at det er bra dekk osv på den bilen så.. Gamle bilen min det gitt... går godt den.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirty opp Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 er blå den bilen nå : )men var sikkert en anna :) hehe ikke så enkelt å se etter lakk da gitt.. hehe. Siter Team Laban Eier: [ ]Mercedes 190 [ ]Mercedes 190 delebil [ ]Volvo 245 brakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg