Gå til innhold

volvo240v8: 242 v8 Selges i deler!

Ranger emnet

volvo240v8

Anbefalte innlegg

• Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sånn har min dag vært:

våknet tidlig for ventet på penger som jeg skulle sjekke hadde kommet inn.

jippi de hadde kommet inn ;)

så satt jeg meg litt på msn og snakket med folk og bestemte meg for og gå ut og starte og bytte hjullager.

kommer ut og skal skru av hjulene men jeg finner ikke den spesialsaken til låsemutterne så jeg ringer pappa og får han til og ringe han sveiseren ;) han hadde den selvfølgelig så jeg gikk inn og satt meg på msn igjen.

så kommer pappa i halv 2 tiden med spesial skruen.

så jeg går ut og setter i gang. er ikke gått lange tiden før jeg har skrudd av alt og er klar til og presse av lageret.

presser av lageret og bestemmer meg for og bytte den ødelagt hjulbolten.

for og gjøre det litt enklere tar jeg av den ringen du skrur fast til bakakselen og slår inn nye bolten og presser på det nye lageret.

når jeg kommer bort til bilen for og skru fast så ser jeg ringen mangler.

faen i hælvete tenkte jeg nå har ole andre gjort noe dumt igjen.

ente med at jeg prøvde presse lageret forsiktig av men det gikk veldig dårlig så nå er nytt lager bestilt og jeg er fly forbanna.

men har vært ute og montert nye toppdeksler og det ser bra ut :D skal vaske dem litt imorra osv og sjekke litt på servopumpa.

mens jeg tok av dem gamle toppdekslene så jeg litt ned på ventilfjærene og de er Dobble :D noe jeg ikke trodde.

nå er jeg rimelig fornøyd med dagen men drar straks avgårde for og hente de nye felgene mine som er Mim Juventus :D

Navn: Ole Andre Roer

Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :)

er det noe dere lurer på så spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe dekk dimmen på dem er 205/55-16.

er jo veldig lett bytte hjullager men er lett og glemme noe og :)

men men har bestilt nye deler så for bare gjøre alt på nytt.

mim felgene var ikke så strøkne som jeg trodde så må ta de et shau.

hvor kan man fikse opp og polere opp kanten på nytt der det har flasset klar lakk/lakk?

men var så langt og dra så kjøpte dem alikevell for gidder ikke dra så langt og dra tomhendt tilbake.

Navn: Ole Andre Roer

Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :)

er det noe dere lurer på så spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider