Gå til innhold

volvo240v8: 242 v8 Selges i deler!

Ranger emnet

volvo240v8

Anbefalte innlegg

da er snart tiden over for mine prøveskilt.

har vært en tur i råde og sånn idag hos en kompis og hjulpet han litt og så tok turen innom svinndal og så tilbake til moss.

140 km/t har vi prøvd men mer turte ikke sjåføren for han var redd for politi og lappen sin.

men ut fra esso i byen fikk vi en finn brei sladd :) den slipper lett vis du vil ha den til og slippe. men vis du vil at den skal sitte så henger den utrolig bra til og med med org volvo hjul.

pappa testet den nå for ca en time siden, 140 km/t på max der og.

han syntes den lå utrolig godt på veien for den krenger jo ikke i hele tatt :)

alt i alt har det vært en hærlig opplevelse.

eksosen kommer inn i coupen og det er ikke noe særlig, en annen ting er at radiatoren er tydligvis stor nok for vis jeg kjører fort uten stopp så ligger nåla en del under halv men kjører jeg bykjøring ligger den perfekt.

på tomgang rister jo alt en del men er noe som høres ut som skrangler på venstre side bak. er litt usikker hva det er for er ingenting som jeg kan se er løst. kan være masse småe ting men er litt usikker skal få sjekket det opp.

sier bare en ting bilen må oppleves det er utrolig moro og kjenne draget og hvor fint den ligger i svingene. man kan fint få den ut om man vil noe som gjør at det er litt moro :)

Navn: Ole Andre Roer

Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :)

er det noe dere lurer på så spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bilen slipper lett og akser greit.

den slipper lett vis du vil ha den til og slippe. men vis du vil at den skal sitte så henger den utrolig bra til og med med org volvo hjul.

sier bare en ting bilen må oppleves det er utrolig moro og kjenne draget og hvor fint den ligger i svingene. man kan fint få den ut om man vil noe som gjør at det er litt moro :)

Hehe tror vi har fått med oss at den slipper lett nå:kiss

Nissan Primera SRi 1996

X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. de maser bare for de ser at bilen din blir så jævlig bra ;) hehe.. de blir missundelige vett :P hva skal man med lappen vist man ikke har en bil og kjøre med? :P hehe.. stå på ole ;)

kjør med vett, ligg bredt!

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider