Gå til innhold

volvo240v8: 242 v8 Selges i deler!

Ranger emnet

volvo240v8

Anbefalte innlegg

Jeg kan kjøpe den for en tier og to is! :) Hva skal du gjøre hvis du selger den da? Sitte på bilforumet og sutre over at du solgte bilen... Hehe, tviler på noen kommer til å selge den tilbake til deg. Hold nå ut Ole, du som hele tiden skal ha alt så custom. :P Du har jo god tid!! Har ikke begynt på lappen enda jo.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja for det og bygge er så mye billigere?

Nei, du har helt rett i det du skriver. Jeg tenkte mer på at pengemangel-Ole skal hoste opp over 50k i en engang. Det koster selvfølgelig mer å bygge selv, men det er også en sjarm ved det. Man får bilen slik man vil, og man legger sin sjel i bilen. Det desidert billigste er å kjøpe ferdig, helt enig.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nok ikke salg fordi om det frister i blandt :D

Nei ole! men selger ikke ungen sin! hehe, Har jo ikke fått prøvd bilen din engang enda! Lurer på hvor mange ganger vi hadde solgt Sierran hvis vi skulle solgt den når vi møter litt motgang :rolleyes:

88 Ford sierra Cosworth (sommerbil)

99 Audi S4 (konebil)

95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har vært veldig rastløs nå på slutten av dagen.

så for rundt en time siden gikk jeg ut for og bytte bremsekraftforsterker for og sjekke om det gjorde susen ;)

nå går ikke bremsen i bånn og det virker mye bedre.

men siden jeg har tatt ut stikkakselen så for jeg ikke testet.

har tatt ut stikkakselen for og bytte lager og tettninger imorra.

fikk nettopp mld av scrat om at han var ferdig med momentstagene og han kommer nedover imorra med dem ;)

kjempe snilt gjort av scrat :)

Navn: Ole Andre Roer

Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :)

er det noe dere lurer på så spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider