volvo240v8 Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 hmm hvor mye koster det? Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 200 kr kansje? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 okei kan handle 2 slike tuber og teste. vis det funker blir jeg glad. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 2 tuber? er du gal mann, det er ikke mye som skal til...dette er sånne store fugemasse-tuber på 250 ml eller noe... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 da kjøper jeg 1 da vettu ;) i første omgang og tester om det funker :D takk til deg VCE... Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gridlock Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 få fart på posten nå da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 da har jeg tatt ut buret og skal om ikke så alt for lenge taue bilen til rustsveising ;) skal se om jeg for tatt noen bilder;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gridlock Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 bra det ta mange bilder da!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 jeg tenkte litt for moroskyld og bare ta og legge ut før/etter bilder. FØR: ETTER: hva syntes folket er det bedre eller værre? Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 mye bedre, har lyst til å strippe min innvendig den og:D noen som vet om det er påbudt å ha dash / dørtrekk osv. i bilen? Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 mye bedre, har lyst til å strippe min innvendig den og:D noen som vet om det er påbudt å ha dash / dørtrekk osv. i bilen? Skal vel ikke ha skarpe kanter vel.. Ellers kan du vel gjøre som du vil tror jeg.. (se, jeg TROR) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 du må nok ha dashbord med varslingsenheter osv. men du kan lage det som du vil. har snakket med sveiseren idag og han blir ferdig imorra så henter den da. han har konstantert at det andre hjullageret på venstre siden bak er gåent. så må bytte det til helga. så kommer masse bilder neste helg. skal på forstillingskontroll på tirsdag. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 blir bedre og bedre detta ole :D håper du får den godkjent:D Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 godkjent for jeg nok :D har alt på mitt tørre. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Ja det skjer det litt igjen. bilen er snart rustfri ;) felger blir hentet til helga vis alt går som planlagt. ble ikke Eiker felger men MIM JUVENTUS :) det som er igjen som han sveiseren anbefalte er også og bytte hjulbrønnene bak så når jeg gjør det er den rustfri ;) han skal gjøre det litt senere for hadde ikke tid før neste helg Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg