Gå til innhold

volvo240v8: 242 v8 Selges i deler!

Ranger emnet

volvo240v8

Anbefalte innlegg

• 5 weeks later...
  • Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei har du fått bremsa motoren din el? har fått ordna eksosen på min nå.. må rette ut bunnpannen igjen da fikk vist trykkt den opp litt så veiva subber inntil.. hehe

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har det som kunne gått galt gått galt og feilen var ikke starter men startkransen. så nå må jeg ned med girkasse og alt for og bytte den.

plukker ut motor og sånn og tar tiden til hjelp. forbanna dritt.

Navn: Ole Andre Roer

Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :)

er det noe dere lurer på så spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har det som kunne gått galt gått galt og feilen var ikke starter men startkransen. så nå må jeg ned med girkasse og alt for og bytte den.

plukker ut motor og sånn og tar tiden til hjelp. forbanna dritt.

hva har du egentlig kjørt istykker? bare startkransen?

men det hørtes ikke slik ut i innlegget over her da..

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ivrig etter jeg tok ut motor og demonterte litt.

fant ut at forrige eier tydeligvis ikke har kjørt med blytilsettning fordi ventilsetene var spist opp. jeg har kjørt med så vet det ikke er meg.

lengre ned var det smidde stempler noe som overrasket meg men hjelper ikke det når 1 sylinder har dype riper så det er det jeg mener med motor er kast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nok en ny v8èr :)

du kan godt få kjøpe blokka billig ;) er orginal borr på den så kan borres vis du føler for det :P

edelbrock 600 gasser med elektronisk choke, edelbrock kam, Smidde TRW stempler, orginal veiv og råder, edelbrock performer innsug

kråkefanger, vannpumpe, oljepumpe, bensinpumpe, 2 bolt blokk med 1 ripete sylinder.

litt av det som skal vekk :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider