Gå til innhold

volvo240v8: 242 v8 Selges i deler!

Ranger emnet

volvo240v8

Anbefalte innlegg

:volvsmile han sa det til meg nesten ingen som tok smidde stempel lenger kun til street og racing. dem tåler mer ja hvis du skulle få feil tenning osv. ikke blåse hull i dem. han sa oxo det blir en ulyd i motoren når den er kald med smidde stempel. jeg vet ikke jeg men han driver sarpsborg motorverksted

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:volvsmile han sa det til meg nesten ingen som tok smidde stempel lenger kun til street og racing. dem tåler mer ja hvis du skulle få feil tenning osv. ikke blåse hull i dem. han sa oxo det blir en ulyd i motoren når den er kald med smidde stempel. jeg vet ikke jeg men han driver sarpsborg motorverksted

skjørte bank kommer når det er såpass stor slitasje mellom sylider å stempel, at når maskinisten er kald før ting utvider seg (kommer også etterpå men sterkest når kald) så kommer det en lyd som kan sammenlignes litt med råde bank, så om det er smidde stempler der så kommer ikke det, forskjellen er bare at materialet på de smidde stemplene er kraftigere enn orginalt. men hvis du får høy varme å tenningsbank over litt for lang tid så brenner du like godt høl i de å, enkelt forklart :)

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

-78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition

-01 Ford F250 *Powerstroke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke jeg men ha sa det til meg da at det ble en lyd i motoren. same shit power uannsett skal legge bmw og audi igjen i blåröyken hehe. fikk overslag på delene og jbben på motoren kommer på 21000kr

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider