Gå til innhold

volvo240v8: 242 v8 Selges i deler!

Ranger emnet

volvo240v8

Anbefalte innlegg

:rules: fikk en trökk ja. legen på sykehuset ville ha meg der til nå syns det var lenge sjedde kl 0600 i dag. skrev meg ut selv. er min 3 store kräsj

:rules:

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den förste satt jeg på chevy nova 67 mod med 327 borret 331 mussepigg topper ++ hadde 112miles da bakhjula låste seg dro av i 100 ca 168km/t sidelengs av veien snurret 5 ganger rundt 5m over bakken landet med hytta i bekken så den var hel brakk et ribben

den andre sovnet jeg min förste bil bär möka vekk (bmw)318 kjörte rett i fjellet ca 80km/t

og nå denne.

har jo noen små andre oxo men småtteri

:oohh

og det var jeg som eide den han som kjörte hadde ikke peil på automat trur den ble satt i revers kjörte forbi en bil på 2 gir

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det derfor jeg kjörte av veien for og ikke treffe andre

no fence, men his du lurer på hvorfor alt er blitt så jævla strengt i henhold til ombygging av biler å godkjenning å alt det der, så er det på grunn av tanke løs kjøring å drite i regler som er med på å ødlegge for andre, sett at det var en gammal gubbe som gikk tur tidlig på morgen feks der? men det er bare min mening,

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

-78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition

-01 Ford F250 *Powerstroke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no fence, men his du lurer på hvorfor alt er blitt så jævla strengt i henhold til ombygging av biler å godkjenning å alt det der, så er det på grunn av tanke løs kjøring å drite i regler som er med på å ødlegge for andre, sett at det var en gammal gubbe som gikk tur tidlig på morgen feks der? men det er bare min mening,

WORD :word_ms

[ ] -88 Volvo 780 Bertone V8

[X] -86 Volvo 245 GLT V8

[X] -76 Porsche 911 Targa

[X] -69 Plymouth GTX cab

[X] -73 Volvo 164E

Lenke til kommentar
Del på andre sider