Gå til innhold

volvo240v8: 242 v8 Selges i deler!

Ranger emnet


volvo240v8

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Få slengt ut litt bilder da, det er det vi liker. OT men må bare si det, blir utrolig forvirra noen ganger av at du (volvo240v8) og volvo 244 v8 har nesten likt forum navn, og at han omtrendt har flytta inn i tråden din hehe. Sikkert mange som har lagt merke til det.

Volvo 850 T-5 94mod

Volvo 244 GL 76mod

Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt

Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe problemet er at jeg mangler herder og tynner til lakken :P

 

så må få tak i det først :)

 

har pusset ned motorrommet :)

 

 

har herder og tynner jeg ole

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få slengt ut litt bilder da, det er det vi liker. OT men må bare si det, blir utrolig forvirra noen ganger av at du (volvo240v8) og volvo 244 v8 har nesten likt forum navn, og at han omtrendt har flytta inn i tråden din hehe. Sikkert mange som har lagt merke til det.

 

Kan kanskje føye til på denne offtopic kommentaren at det blir lite interessant å lese denne tråden når volvo 244 v8 legger inn så mye om sin bil og ikke minst alle småchat-innleggene om det ene og det andre....

 

Hold tråden til info om volvo240v8 sin bil, for jeg tror det er mange (deriblant jeg) som ikke synes alt annet dilldall som blir skrevet som er spesielt interessant:

 

jeg skal måle på min i morgen og se hvor mye dem går fram fra orginalfestene skal måle i fra torpedoveggen og fram til festene mine nå og gjöre det samme på din:hammer

 

jeg kan ikke ha motoren legger bak

 

hvorfor kan du ikke ha motoren lengre inn?

 

pga girkasse feste?

 

eller pga fordeleren?

 

fordeleren har 2cm klaring nå

 

PM-funksjonen er fin gutter...! Eller MSN for den del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår