Gå til innhold

volvo240v8: 242 v8 Selges i deler!

Ranger emnet

volvo240v8

Anbefalte innlegg

• Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir rått dette volvo240v8.. jeg er mere turbogutt men synes v8 også er kult.. blir litt variasjon!:)

bare jør de rette tingene me den så blir det rimelig rått:)

du har tatt av spoilern jah!? synes den blir litt for harry.. du burde heller lage en clean look.. vis ikke blir mange å ta bilen din for en jalla rånebil å det vil du vel neppe:)

stå på videre å jør de rette tingene.. forutsetningene til noe gromt er der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja dere for veilede meg til de rette valg da :) vingen er vekk, samt potte og turteller.

skal ikke noe mer useende messig. inni og understell går jeg for nå:)

men blir vel en liten spoiler der senere men for nå se. viktigere ting og gjøre..

men takk for fine ord totte88.

Navn: Ole Andre Roer

Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :)

er det noe dere lurer på så spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det viktigste er jo så klart at du jør den slik du vil ha den:)

men bilen er klart mye penere uten vingen og potten og slike riskoker ting:)

utsendemessig er det ikke så mye som trengs å jøres på 240:)

men ser du tenker helt rett.. understell er nesten det viktigste.. nytter ikke med MYE motor å ikke ha ett understell som tåler det... eller at du ikkje får kreftene ned i bakken!:)

du får bare holde oss oppdatert å spørre vis det er noe.. det er jo mange flinke folk her på forumet:)

duu sku ha prøvd å få tak i en gruppe a spoiler eller noe som ligner på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider