Morgis Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 lette litt i hanskerommet nå så kom jeg over en gammel eu godkjennings lapp. der kriteriene er som følger: bremsebelegg for tynne, 2 (foran) sota sideruter foran.,2 feil antall speil,1 (høyre foran) retningslys.feil antall, 1 (høyre bak) bakaksel.slakk i innfestninger,2 Tüv-godkjenning papirer på senkesett,2 feil dekk,2 slakk i hjullager,1(høyre foran) rust rundt jekkfeste v.b,2 eksosrør innfestning defekt,1 (bakre) unormal støyutvikling,2 tydelig ujevn motorgange med feiltenninger,2 regner med dette er med b200k motor og gamle deler siden dette er fra 06.09.05. for bilen har aldri gått med v8 osv. og bakaksel er byttet vet jeg og framme. er ikke sikker men håper. koslig liste dette her. Ser ikke frem til kontroll jeg heller. Blir nok feil på sota vinduer foran kanskje senkesett kanskje unormal støyutvikling og mangler et glass til speilet... Men dette fikser jeg da. Får håpe bilen din går gjennom kontrollen denne gang med v8er da :D Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 ja håper VELDIG på det jeg og:) men har fiksa noe som sota ruter framme er vekk osv.:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 940 framfanger? så litt tøft ut Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Blir bra dette V8:D Kjip når bilen sklir av jekken,skjedde med meg å for ikke lenge siden. Slapp heldig vis unna med lite synlig skade. Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 ja da er du heldig:) jeg fikk en grei skade:P gleder meg til helga har funnet meg cd spiller også:) får vel prøve vise den i fredrikstad.:p er 940 frontfanger ja.:) takk for pene komentarer. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Trøst deg med at jeg fikk en lengre eu-lapp i går!! Men, nå har jeg fått godkjent motoren i bilen, senkesett++ Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 hva fikk du på lappen din da Olav? Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abrekk Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Jaja, kan vel bli bra detta ;) Men syns det er mye frem og tilbake pga andre folks meninger, Ha den slik du selv vil ha den ;) Lykke til=) Siter Jetta mkII Bruksprosjekt. Golf mkII Crapmobile. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 takk takk koselig med pene komentarer.:) det blir sånn her tenker jeg: lakke penta hvite, få den til å gå og få den veldig bra teknisk så etter det går det på å få den strøken innvendig og utenvendig. og litt anlegg. ikke så alt for stort men litt så jeg kan høre musikk:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 har ett spm her folkens:) den nederste lista som jeg har klart ødelegge, skal jeg fjerne den på begge sider og sveise hulla eller få lakka opp en ny en? Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Nei syns den skal være der, dessuten er de hullene til klipsa så små att det heller lønner seg og sparkle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 det som er dritt med å ha den der, er at det er en rustoppsamler og koster og lakke osv.. bedre sveise de igjen vil jeg tro og tror ikke det blir så stygt:) nyere modeller har ikke sånn-. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 ikke sparkle, sveis eller behold.. enkleste er å hive på ny list, men det er jo mye penere uten den listen der nede. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 jepp tror jeg skal gjøre som du sier.. og sveise igjen.. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 ser ikke ut til at LaSSiss og ss242 kommer pga de skal drikke seg drita i kveld. dette er noe jeg kaller useriøst. faen ass. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg