Gå til innhold

volvo240v8: 242 v8 Selges i deler!

Ranger emnet

volvo240v8

Anbefalte innlegg

• Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg sa tror de er justerbare.. men det er de ikke. og de funker fint er stive.

og sist jeg snakka med dere skulle dere ha kun middag til betaling. får fint 1500-2000 for disse demperne. så skjønner ikke?

og det er tull når vi hadde en avtale.

Navn: Ole Andre Roer

Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :)

er det noe dere lurer på så spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sa tror de er justerbare.. men det er de ikke. og de funker fint er stive.

og sist jeg snakka med dere skulle dere ha kun middag til betaling. får fint 1500-2000 for disse demperne. så skjønner ikke?

og det er tull når vi hadde en avtale.

Sjekket litt på nettet nå, ser ut som de KYB demperene er dempere bak beregnet på å tåle mye last. Så antagelig er det ikke tilsvarende foran.

Sa jeg kunne komme og hjelpe mot bensinpenger og en kebab, med forbehold om at det ble med noen andre.

Men du hadde vel ikke penger til det engang, og tilbydde da noen deler som muligens er verdiløse.

Er ikke så seriøst å spamme på msn heller.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Demperene bak koster rundt 400kr nye, og de foran har du vel ikke peil hva er for noe.

Gir egentlig blanke i de, for var ikke interresert i dem selv.

Men det måtte litt til for å få med noen flere som kunne hjelpe, litt kjedelig med den turen alene.

Msn min står stortsett på 24t i døgnet, så å komme hjem og det står hallo hundreogørten ganger der + litt noen sånne som så du var på bilforumet osv.

Har pc i bilen med 3g som jeg surfer litt på iblant mens jeg kjører, så det betyr ikke at jeg ser på msn min selv om jeg har vært her.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider