Gå til innhold

volvo240v8: 242 v8 Selges i deler!

Ranger emnet

volvo240v8

Anbefalte innlegg

da er dagen over for i dag. hakke gjort så veldig mye. koblet til gasswire ble litt jallamekk men funker. og tuklet med giroverføringa og funnet en ny feil:P : får ikke lys eller noen ting funker inni i instrumentpanelet. eller lys lyser men ikke varslingslys osv. hvor skal jeg lete?

Navn: Ole Andre Roer

Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :)

er det noe dere lurer på så spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da er dagen over for i dag. hakke gjort så veldig mye. koblet til gasswire ble litt jallamekk men funker. og tuklet med giroverføringa og funnet en ny feil:P : får ikke lys eller noen ting funker inni i instrumentpanelet. eller lys lyser men ikke varslingslys osv. hvor skal jeg lete?

Du mener at du ikke får lys i de røde lysa nederst?

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja og bensin osv funker ikke:P

en gledelig nyhet folkens :)

snakket med forrige eier og så slo det meg at det kanskje manglet en bit på gir overføringa så leta litt i tinga jeg fikk med å der fant jeg den delen som manglet og jeg gikk ut med mobil til lys bare og starta skru og nå funker det :)

JIPPI:) er glad nå men sliten

Navn: Ole Andre Roer

Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :)

er det noe dere lurer på så spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja og bensin osv funker ikke:P

en gledelig nyhet folkens :)

snakket med forrige eier og så slo det meg at det kanskje manglet en bit på gir overføringa så leta litt i tinga jeg fikk med å der fant jeg den delen som manglet og jeg gikk ut med mobil til lys bare og starta skru og nå funker det :)

JIPPI:) er glad nå men sliten

Sjekk bak på speedohuset om begge kontaktene er i.. Mener å huske at den ene av dem er til bensin/temp og varsel lys, mens resten er til andre greier..? :s

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser dem lett om du kikker bak huset. Den ene kontakten er halvrund ( <- slik, og den andre er helt rund. Mener dem står rett bak/under bensin/temp-greiene..

Kan jo også være sikringene for den saks skyld.. Sjekk dem først.. Er lettest.. :p

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikringer kan jo da se bra ut.. Problemet som kan oppstå om du har noe som ikke virker, og sikringa ser bra ut, er jo om sikringen har kontakt. Mål først om det er strøm på sikringa til instrumenthuset.. Er det det, er det noe med kontaktene dine vil jeg tro. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider