Gå til innhold

volvo240v8: 242 v8 Selges i deler!

Ranger emnet

volvo240v8

Anbefalte innlegg

• Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe okei. wd-40 gjør den bare glatt så det ekke noe gunstig tror jeg. men bytte nippler hmm:S vet ikke om jeg gidder det pga da må jeg vente LENGE før den blir testa :)

på en amazon jeg hadde knakk begge nipplane bak.. og jeg måtte borre dem ut og gjenge opp på nytt.. med en større gjengediameter og nippel en de som var der før men de funka fint de..

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tror deg. men skal ha de ut :P det er problemet :P er ikke knekt eller noe ennå. en annen ting fant motornr nå:)

hmm.. hadde problemet at nipplane var runda på en anen amazon faktisk og da brukte jeg en sånn tang med veldig tjukt hue.. husker ikke hva dem heter.. får i hvertfall veldig godt tak med dem og da kom skruen.. men de e stor risiko for at dem knekker hvis dem sitter fast..

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ikke vanskelig å godkjenne din heller. Ta nå kontakt med teknisk avdeling på amcar og hør med dem om info om motoren din. Min har 140 hk orginalt og fikk dette dokumentert av amcar :D Så da er det bare å vise bilen med disse papirene så er det ikke noe problem å få skilter på den. Mindre arbeid enn å flytte alt over til en annen bil.

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider