Gå til innhold

volvo240v8: 242 v8 Selges i deler!

Ranger emnet

volvo240v8

Anbefalte innlegg

• Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De papirene har Volvo Norge trukket tilbake, så det er "egentlig" ikke lov. Men har man papirene fra volvo vil de nok godta det - hvis han ikke er klar over at papirene er inndratt. En bekjent av meg fikk erfare det. :(

det er ikke riktig :) heldigvis værtfal ifølge jakenbil i bodø volvo forhndler før di som ikke vet det dem sier at volvo ikke har truket dise paprirene å di både skriver ut å stempler dise ... når det komer til 350 så er det slik værtfal på bt i bodø at det er kun et få tal av 350 fra noen få årsmodeler som blir gokjent pågrun av momentet trasig men sant men det er fult mulig å få go kjent 350 vis man bare her ret motor kode på den eller et benk papir som viser vor mange hk å nu den har ....

Har dysleksi så jeg Beklager alle skivefeil =P håper jeg gjør mei forståt... =)

Volvo power =) =)

X.volvo 244 dl 1977 model motor B19

X.volvo 360 gl 1987 model motor B200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke riktig :) heldigvis værtfal ifølge jakenbil i bodø volvo forhndler før di som ikke vet det dem sier at volvo ikke har truket dise paprirene å di både skriver ut å stempler dise ... når det komer til 350 så er det slik værtfal på bt i bodø at det er kun et få tal av 350 fra noen få årsmodeler som blir gokjent pågrun av momentet trasig men sant men det er fult mulig å få go kjent 350 vis man bare her ret motor kode på den eller et benk papir som viser vor mange hk å nu den har ....

At forhandlerene fortsatt gir ut papirene kan godt hende, men Volvo Personbiler Norge har trekt tilbake papirere. Bl.a pga den bilen som volvo på hamar bygde om på slutten av 80-tallet, den er nå så rammeskeiv at man ser det på bilen.

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjør man det med spidometer? Har kjøpt gamlebilen til HPfreak, og tenkte jeg skulle fixe det etterhvert..

Ah crap. Jeg har jo de delene liggende her. Du må skjøte vaieren et sted så du har volvo i ene enden som er i dashen og chevy i andre enden som går på girkassa. Skal samle sammen alt i en haug jeg :)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider