Gå til innhold

volvo240v8: 242 v8 Selges i deler!

Ranger emnet

volvo240v8

Anbefalte innlegg

Litt flau av å si det,men jeg har hugget min stv som var liksom mitt prosjekt "v8" Men alt har sin grunn. Det jeg trenger nå er en girskifter fra en 240 el lignende som har 4 trins automat altså 1-2-3 og D. Er det noen der ute som har en til sags så blir jeg glad. Det er vel bare det som står igjen. Jeg vil helst ha 240 sin orginale girskifter, men alt av interesse . Da ligger vel det i kortene at jeg har en sedan jeg bygger on til 355 v8.

Mer kommer

Ps mitt tlf nr er 90676271 eller 55706055

Onkel:volvopower: No turbo shit, just real power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så veldig bra ut det der ;)

men nå håper jeg kanskje og levere bakaksel og truetrac til Euro-96 her på forumet så shimser han inn truetrac`n ;)

han tar 1000 kr for jobben så blir det iallefall gjort. har venta lenge på han andre og ser dårlig ut så leverer den til Henning.

Navn: Ole Andre Roer

Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :)

er det noe dere lurer på så spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grodd mose :P haha joda har jeg hørt det og :) den har liggi lenge på rommet her ja men blir gjort noe med det nå :)

Euro-96 på forumet her med navn Henning har nå Akselen og alt så han var ferdig på søndag så da er den ferdig ;)

Henning virker som en mann med veldig mye kunnskap og kan mye og er flink :)

så dette blir topp :)

Navn: Ole Andre Roer

Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :)

er det noe dere lurer på så spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider