Gå til innhold

Legg ut dine egne bilder, og få dem redigert.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

rotho2.th.jpg

ps. dette bildet vil være fett feks ved bruk på MSN eller utskrift, da du har ekstreme kontraster, samt jeg fjernet litt farge på ræven av bilen og gjorde den mørkere der..

dog. ser litt jævlig ut på skjerm, men samtidig litt tøft, synest jeg da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg litt smått frem nå midt på natten før jeg skal sove. Bilde var veldig gromsete og uklart i utgangspunktet, men dette er hva jeg presterte å få ut av det. Dette er bare raskt arbeid, men med litt mer tid og vilje, så kunne det sikkert blitt enda bedre :)

Utgangspunkt:

bitsjYO102.jpg

Resultat:

Pug.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd meg litt selv med redigering og håper på litt tips/tilbakemelding. Har brukt Picasa som redigeringsprogram siden dette er gratis. Syns det var tungvint å lage ramme i paint, så vis noen vet om en bedre metode så si fra.

Orginalen:

IMG_2215.jpg

Redigert:

IMG_2215abc.jpg

PS: Hvis noen vil redigere bildet på en anna måte bare si fra så kan jeg sende orginalen i høyere oppløsning. Sorry at det ikke var et BIL-bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mange flinke sjeler her... Veldig kreative og forskjellige løsninger...:)

Dabutcher : Det bildet er lagret...m'm

Har hatt ett par photoshooter av bilen i det siste og jeg tenkte jeg kunne ligge ut ett par av bildene her til redigering... Alltid artig å se andre sine løsninger og vinklinger så om noen hadde giddet å bruke tiden sin på det hadde jeg blitt kjempeglad!

Bilder kommer plutselig...:)

Tommy

1991 Mazda 323 GTX 4*4 Turbo

Prosjekt tråd : http://mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...