Gå til innhold

Min Nye Bil

Ranger emnet

Tellex

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg måtte slenge ut noen bilder av min nye bil...Jeg simpelthen elsker den..vertfall nå som det er fint vær..

Bilen er dønn orginal bortsett fra at den er senkett med H&R fjører...

Har ingen store planer, men skal sette på gule justerbare koni, dobbel eksos ( en på hver side ). Og jeg har lyst til å sette på en leppe foran og bak så den får litt mer bakkekontakt...Motormessig skal det på åpent luftfilter og en liten chip for å hente noen få ekstra hester...

1992 Audi 80 cabriloet

2.3 E 136 hk

Km motor: ca 70000, kaross: 1590000...

Er veldig fornøyd sålangt, er faktisk den tighteste audi 80`n jeg har kjørt, ikke en eneste ulyd.

Kom med tips hvis noen har noen gode forslag om hva som tar seg godt ut på disse...

Audi023.jpg

Audi022.jpg

Audi024.jpg

Audi027.jpg

Audi025.jpg

Audi017.jpg

Jeg liker den vertfall veldig godt !!

( ) 98 BMW 320i Touring (under construction)

(x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer

(x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq

(x) 92 Audi 80 2.3 E Cab

(x) 94 Civic Vti EG9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvordan felger er det som står på? de var fete ^^

Husker ikke hva de heter, men er ikke umulig at det er borbet ett eller annet..

(x) 92 Audi 80 2.3 E Cab

(x) 94 Civic Vti EG9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent om du lakker rødt nederst rundt bilen! :) Ellers var det en nydelig bil!!

Takk for det..Har vurdert,men er ikke helt sikker..redd for at den blir "klumpete" av det...er nok en grunn til at den er sånn,designerne til audi gjorde det sikkert sånn av en eller anne grunn..

Skal prøve å sette på litt rødt papir for å få et lite inntrykk av hvordan det blir...

(x) 92 Audi 80 2.3 E Cab

(x) 94 Civic Vti EG9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på bilder av noen nå og må si jeg er litt usikker gitt....

Noen som vet priser på gule justerbare koni?Det er første pri nå..:thumb

(x) 92 Audi 80 2.3 E Cab

(x) 94 Civic Vti EG9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par øyelokk (av den typen som ikke går helt nedover innerst ved lykta) som du sikkert kan få billig av meg, siden jeg aldri får somla meg til å få satt dem på. :) De har en bitteliten skade etter at ei feit kjerring satt seg inn i baksetet på bilen da de lå der, men denne er veldig liten. Hvis du er interessert kan jeg få ordna et bilde av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par øyelokk (av den typen som ikke går helt nedover innerst ved lykta) som du sikkert kan få billig av meg, siden jeg aldri får somla meg til å få satt dem på. :) De har en bitteliten skade etter at ei feit kjerring satt seg inn i baksetet på bilen da de lå der, men denne er veldig liten. Hvis du er interessert kan jeg få ordna et bilde av de.

Hmmm...øyelokk har jeg ikke tenkt på..det kan fort være intr ja..kommer an på oris og den skaden, hadde vært fint med bilder ja... :)

(x) 92 Audi 80 2.3 E Cab

(x) 94 Civic Vti EG9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med fet bil! :) syns du faktisk ikke trenger mer enn å senke den bittelitt til jeg! fin som den er egentlig! lurer på om det er du som kjører oppi øvre vang her ganske ofte je? sett en rød cab som ligner fryktelig hvertfall!

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen øyelokk, ingen ny grill, ingenting annet enn at du lakkerer den sorte plastikken rød! Grunnen til at det er slik fra fabrikk er som det er med andre biler, at det ikke skal bli slitt lakk pga steinsprut etc..

LAKK NED NÅ!

Njaaaaa....skeptisk....igjen...

(x) 92 Audi 80 2.3 E Cab

(x) 94 Civic Vti EG9

Lenke til kommentar
Del på andre sider