Gå til innhold

Min Nye Bil

Ranger emnet

Tellex

Anbefalte innlegg

grattis med fet bil! :) syns du faktisk ikke trenger mer enn å senke den bittelitt til jeg! fin som den er egentlig! lurer på om det er du som kjører oppi øvre vang her ganske ofte je? sett en rød cab som ligner fryktelig hvertfall!

Takk for det....kan nok stemme veldig bra at det er meg ja...Bor i øvre vang..på greftenmoen...Kjørte sort civic vti sedan for litt siden..!

Bor du oppi her?

( ) 98 BMW 320i Touring (under construction)

(x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer

(x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq

(x) 92 Audi 80 2.3 E Cab

(x) 94 Civic Vti EG9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott bil! Felgene er også meget pene. Ser veldig ut som Azev A:

bild00035_b.jpg

Takk for det.....Der har du dem der...Da har jeg Azev A fatality

(x) 92 Audi 80 2.3 E Cab

(x) 94 Civic Vti EG9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det....kan nok stemme veldig bra at det er meg ja...Bor i øvre vang..på greftenmoen...Kjørte sort civic vti sedan for litt siden..!

Bor du oppi her?

haha! er det deg ja! visste ikke du hadde solgt civicen je! je "var" faktisk "nabo" med deg je da gett...mikkelstien 11!...rødt hus innerst på greftenmoen..flytter tel ottestad nå serru..;)

men en ting, aldri selg bilen din...er så grom lyd når du kjører forbi slemsrud-feltet opp til greftenmoen..hører hver gang at det er du som kjæm på vegen der! femmern er grom! :)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! er det deg ja! visste ikke du hadde solgt civicen je! je "var" faktisk "nabo" med deg je da gett...mikkelstien 11!...rødt hus innerst på greftenmoen..flytter tel ottestad nå serru..;)

men en ting, aldri selg bilen din...er så grom lyd når du kjører forbi slemsrud-feltet opp til greftenmoen..hører hver gang at det er du som kjæm på vegen der! femmern er grom! :)

Hørte meg nok enda bedre når jeg hadde civicen,men mye grommere lyd i audien..!!

(x) 92 Audi 80 2.3 E Cab

(x) 94 Civic Vti EG9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte meg nok enda bedre når jeg hadde civicen,men mye grommere lyd i audien..!!

ja det var sjuk lyd i civicen! folk snudde seg da! :) men audien er bare grom ja!

Er ikke du som har LCD-skjermer i nakkestøttene? sett en audi cab på hamar med no slikt..mulig det er den grønne?

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke du som har LCD-skjermer i nakkestøttene? sett en audi cab på hamar med no slikt..mulig det er den grønne?

Nei...TV har jeg på stua og det holder lenge nok for meg,synes det hører mest hjemme i show/utstillingsbiler..Mulig det er i den grønne ja,så den her om dagen..Så fin ut den...vet du om eieren er her på forumet??

(x) 92 Audi 80 2.3 E Cab

(x) 94 Civic Vti EG9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei...TV har jeg på stua og det holder lenge nok for meg,synes det hører mest hjemme i show/utstillingsbiler..Mulig det er i den grønne ja,så den her om dagen..Så fin ut den...vet du om eieren er her på forumet??

Han er itte på forumet her såvidt jeg vet. Kjenner han heller itte så da vet je faktisk itte du! Men det je vet er at han har fete felger! Usikker på merke men..

Melde deg inn i VW Audi klubben nå som du har fått deg 4 ringer ell?

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melde deg inn i VW Audi klubben nå som du har fått deg 4 ringer ell?

Blir vel til det sikkert...bare jeg får somla meg til det...:thumb

(x) 92 Audi 80 2.3 E Cab

(x) 94 Civic Vti EG9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 90% sikker på at jeg kommer til å lakkere den helt ned..Til uka blir det toning av ruter og ny frontleppe!Så det blir bra...!!

(x) 92 Audi 80 2.3 E Cab

(x) 94 Civic Vti EG9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså påsan, du skar ha solfilm ja, hele veien rundt inkl frontruta ell? ;)

Får se på det med frontruta gitt...!!Spørs å han som skal legga det mener...hehe...

(x) 92 Audi 80 2.3 E Cab

(x) 94 Civic Vti EG9

Lenke til kommentar
Del på andre sider