Gå til innhold

Min Nye Bil

Ranger emnet

Tellex

Anbefalte innlegg

Akkurat begynt i ny jobb,så det tar veeeeldig mye tid om dagen...!!Men er nok ikke lenge til kjerra får en liten facelift...Går også og gruer meg til pollering i helga!Den fargen der krever enormt mye arbeid..!:iconsm

hoi! skjer det no mere her? lenge sia je har sett deg på hamar nå..

( ) 98 BMW 320i Touring (under construction)

(x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer

(x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq

(x) 92 Audi 80 2.3 E Cab

(x) 94 Civic Vti EG9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Akkurat begynt i ny jobb,så det tar veeeeldig mye tid om dagen...!!Men er nok ikke lenge til kjerra får en liten facelift...Går også og gruer meg til pollering i helga!Den fargen der krever enormt mye arbeid..!:iconsm

Hvis j er i Hamar i helga, og evt har fått henta meg ny bil, så kan vi jo ta en shinings sammen, enten det, eller om j hjelper deg litt da... (elsker å polere rød bil, ehhhhh) Har ikke så mye anna å gjøre i helga hvis j blir neafor...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en meget god plan :thumb

Hvis j er i Hamar i helga, og evt har fått henta meg ny bil, så kan vi jo ta en shinings sammen, enten det, eller om j hjelper deg litt da... (elsker å polere rød bil, ehhhhh) Har ikke så mye anna å gjøre i helga hvis j blir neafor...

(x) 92 Audi 80 2.3 E Cab

(x) 94 Civic Vti EG9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polering er da bare kosejobben! :) Er det som er gøy! hehe! For dæven å bra det blir når man har sleti i noen timer, jeg synes det er verdt alt "slitet" hvertfall. Men kan tenke meg at rød bil er litt annerledes enn blå! ;)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEget fin bil. Er 10v også dette. Helt værst lyd :D HAdde 10v selv. Menneh chip til denne? Tror den koster 6-7000kr og gir 13 hk ellerno..husker ikke helt. Er latterlig lite og jævlig dyrt. En trimkam vil gjøre mer nytte, og den koster dog 3000kr..:)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEget fin bil. Er 10v også dette. Helt værst lyd :D HAdde 10v selv. Menneh chip til denne? Tror den koster 6-7000kr og gir 13 hk ellerno..husker ikke helt. Er latterlig lite og jævlig dyrt. En trimkam vil gjøre mer nytte, og den koster dog 3000kr..:)

Takk for det...!!Tror nok ikke jeg kommer til å prioritere motorytelse på denne bilen.Blir ikke noe annet enn nytt luftfilter og annen eksos..Lyden er porr nå og håper at den blir enda mer porr med de modifikasjonene!

(x) 92 Audi 80 2.3 E Cab

(x) 94 Civic Vti EG9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det...!!Tror nok ikke jeg kommer til å prioritere motorytelse på denne bilen.Blir ikke noe annet enn nytt luftfilter og annen eksos..Lyden er porr nå og håper at den blir enda mer porr med de modifikasjonene!

Har vel sånn monto innsprut du, med bensinfordelinga på luftfilter boksen. Da kan du sette inn filterinnsats og lage et passe stort hull i boksen. Også 2.5" eksos.. Så har du værstinglyd!

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider