Gå til innhold

Volvo-treff Heidal - 2006

Ranger emnet

Volvo240R

Anbefalte innlegg

Vil igjen takke arrangørere for et topp gjennomført treff der alt stemmer med programmet, dvs. ingen store forsinkelser eller tabber. Alt var slik det skal gjøres.

En utstilling er en utstilling tenker mange, men det blir jo kjedelig og bare gå å se på biler som står stille hele dagen, derfor valgte disse å ha mange forskjellige aktiviterer gjennom hele dagen som da får tiden til å gå fortere for mange.

Og når de har gjort sitt så var det jo et ekstremt bra oppmøte, mer biler enn noen gang.

Så igjen: Tusen takk for et topp treff dere!

Her er også noen bilder: Sladd skilt hvis dere legger ut bilder!

DSC04006.jpg

DSC03962.jpg

DSC03946.jpg

DSC03944.jpg

DSC03942.jpg

DSC03941.jpg

DSC03939.jpg

DSC03998.jpg

DSC03996.jpg

DSC03976.jpg

DSC03974.jpg

DSC03970.jpg

DSC03965.jpg

DSC03955.jpg

DSC03990.jpg

DSC03981.jpg

DSC04003.jpg

DSC03963.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dessverre. Dømte bare ut i fra bildene. Hadde jeg bare hatt en fungerende bil som jeg kunne kjøre når jeg dro på ferie så hadde jeg vel tatt meg en tur. Litt utrygt å kjøre en B23A med rådebank, kan jo stoppe når som helst:p

Vel, jeg kjørte en b230a med defekt toppakning, med en girkasse som ikke likner grisen og med løs låsepinne på giroverføringen (måtte hel tiden ned og flytte på den når jeg skulle bruke 1. og 2. gir. Jeg har kanskje litt lengre vei enn deg også! Gikk helt greit, men sykt plagsomt uten servo bærekuler og skikkelige dempere foran. Slitsom bil å kjøre langt med... Men kom fram OG tilbake! :) Håper flere somler seg inn hit og legger ut bilder. Var mye gromme biler der. La spesielt merke til en grå 240 med b23f og "America Model" med Eiker felger var det vel... Dønn strøken!!! Den ble jeg forelsket i + den beige 242 var det vel med grp. A vinge.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den svarte 242 med ostehøvel å "lexus" baklykter å japsepotte. mørt

no av det fæleste....åtter i den ikke sant?

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke den svarte du snakker om, stygge baklykter, ostehøvelen var stygg, men det jeg likte minst av alt? At bilen kom på henger, ikke kunne kjøres 2 meter en gang. Syns da virkelig at bilene burde ha skilter og kunne kjøres for å kunne vinne. Men, men, min mening, men sikkert andre som er enig. Var åtter i den ja, går sikkert noe jævlig. Hehe! Var mye grombiler der!

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Channah: Hadde du bilen din der altså? Jeg så den ikke! Hm... Så deg i hvert fall. Så du min da?

Hadde bilen min der ja.. =) Kjente ikke igjen noen fra forumet der jeg.. :/ Så sikkert bilen din, men tenkte ikke over d..

Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod

Volvo 142 DeLuxe 74 Mod

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah

Lenke til kommentar
Del på andre sider