Gå til innhold

Volvo-treff Heidal - 2006

Ranger emnet

Volvo240R

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde bilen min der ja.. =) Kjente ikke igjen noen fra forumet der jeg.. :/ Så sikkert bilen din, men tenkte ikke over d..

Hehe, jeg var rødtopp med hvit hettegenser og beige bukse. Fint at dere er enig i at bilen burde kunne kjøres. :)

Kommer sikkert til neste år også om det passer.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for et strålende treff, veldig bra oppmøte! Mye fine biler :) Angrer litt på at jeg ikke stilte ut bilen min, men det skal jeg neste år :P

Et "overblikks bilde" (Tatt med mobil) Det var vertfall ikke mangel på folk her!

10fbeafe.jpg

Stålende fint vær i Heidal!

e318451f.jpg

Håper flere kan legge inn bilder, jeg fikk ikke tatt så mange, kun et..

Mvh.

Fredrik

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AlpeJohn: Var det deg vi snakket med ved siden av 780-en til DaButcher? Du har fått med bilen min på bildet jo! hehe!

Ja, det stemmer, det var meg :) Bilde ble tatt rett bak bilen til butcheren oppe på steinen :P hehe

Edit:

Hvilken bil er det som er din på bildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at den 760-en som stod ved siden av er med der ja. Fint vær ja, rett etter treffet på veien hjem begynte det jo å hølje ned + tordne og styre på. Kom forbi Beitostølen og over Filefjell, da ble det bra igjen. Men kjekt solen skinte på treffet, blir litt bedre da. Syns de kunne spandert litt asfalt og gummi på oss! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at den 760-en som stod ved siden av er med der ja. Fint vær ja, rett etter treffet på veien hjem begynte det jo å hølje ned + tordne og styre på. Kom forbi Beitostølen og over Filefjell, da ble det bra igjen. Men kjekt solen skinte på treffet, blir litt bedre da. Syns de kunne spandert litt asfalt og gummi på oss! ;)

Ja, det var en fin 760 :)

Vi begynte å kjøre oppover igjen i 2 tiden, da var det strålende, vi hadde fint vær helt til vi kom hjem vi, og har like fint vær hjemme i dag :)

Blir nok Heidal på meg neste år også m'm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du kunne tatt deg tid til å klippe bort meg fra det ene bildet, PM med forespørsel om date renner inn allerede! :( Skulle hatt litt bedre kamera enn mobilen i Lærdalstunnelen. Så skulle dere brukt parklys, i stedet for kjørelys! Hehe! Den beige/grå med US-front var deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen filmer også, tenkte å lage en liten compilation.

desverre er kvaliteten så som så, men :p De inneholder volvo og litt kjøring, så jeg skal prøve å lage en liten oppsummering av filmene :P korte og små..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen filmer også, tenkte å lage en liten compilation.

desverre er kvaliteten så som så, men :p De inneholder volvo og litt kjøring, så jeg skal prøve å lage en liten oppsummering av filmene :P korte og små..

Det hørest bra ut :)

Skulle vært mer kjøring ja, men var ikke noen plass å kjøre.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider