Gå til innhold

Min Bmw M3 3,0l Coupè 93mod

Ranger emnet

_DuDe|

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått meg ny leke bil...er en stund siden men har glemt å legge ut noe på bilforumet.net..

Min 2004mod Bmw 320DAT er solgt og da har jeg fått en ny lekebil;)

Å ja... bak lyktene er STYGGE... men dier byttet m'm

DSC00587.jpg

DSC00588.jpg

DSC00589.jpg

DSC00590.jpg

først et bilde av ny vasket bil;)

DSC00097.jpg

Her har jeg montert en baklykt:)

DSC00093.jpg

Her er har jeg fått sotet øverste del av lyktene mine:) med sote spray..

DSC00116.jpg

Her er den passe lav;) folk baki..

DSC00111.jpg

DSC00251.jpg

SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette er egentlig en bmw 93mod 325i men den er ombygd å godkjent til m3.. alt står i vogn kortet...litt morsomt oxo med skilt nummeret da siden det er bc-93325:eek:

Bilen er egentlig svart men er blitt lagt noe pulver i klarlakken på den så den er ganske så lilla i sola m'm

I vinter skal bilen så stille å noen ting blir gjort med den da...

Senking,frontfanger(som hører til resten av bodykittet) og kansje gromt eksosanleggm'm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. den er nok desverre ikke orginal men den er ihvertfall godkjent å alt står i vognkortet....

Bilen skal nok senkes serru....ting må bare komme litt etterhvert:)

Når det kommer til å holde en ORIGINAL M3 helt original så er jeg enig i den, men siden du har en ombygd 325 så synes jeg det er helt allright å gjøre en del mods utvendig også: Bilen kommer aldri til å bli en Original M3 så hvorfor ikke da ha en utrolig rå E36 med M3 motor og understell osv og ha det godkjent og samtidig bygge et rått utseende :) Skal man ha en bil som går som en M3 så er jo dette perfekt. Da ødelegger man ikke en skikkelig M3, men bygger no utrolig fett ut av en vanlig E36. Rå bil :D

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til å holde en ORIGINAL M3 helt original så er jeg enig i den, men siden du har en ombygd 325 så synes jeg det er helt allright å gjøre en del mods utvendig også: Bilen kommer aldri til å bli en Original M3 så hvorfor ikke da ha en utrolig rå E36 med M3 motor og understell osv og ha det godkjent og samtidig bygge et rått utseende :) Skal man ha en bil som går som en M3 så er jo dette perfekt. Da ødelegger man ikke en skikkelig M3, men bygger no utrolig fett ut av en vanlig E36. Rå bil :D

Takk takk.... hadde bilen vært orginal så hadde jeg ikke gjort så mye som er blitt gjort med denne bilen da.. men samma... digger bilen min jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider