pxpolo Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 noen som hvet om seriøse nettsteder der jeg kan finne råe 14" felger er så sinnsykt trege å svare på mail hos daekimport å felge.de trenger små felger fort!!! Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 hva med http://www.gasolin.no Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 dubmeister.co.uk Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 har nå kjøpt felger av en her på forumet.gleder meg til å få pakkerbirthday venter jo fortsatt på gewinde gt2vinge og xenonkit utrolig tregt.føles hvertfall slik når en venter på noe kjekt:zzzz: Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 har nå kjøpt felger av en her på forumet.gleder meg til å få pakkerbirthday venter jo fortsatt på gewinde gt2vinge og xenonkit utrolig tregt.føles hvertfall slik når en venter på noe kjekt:zzzz: Åssen felger ble det? Vet åssen det er å vente... ventet 12 uker på senkesettet mitt.... :( kjedelig... hehe men det blir bra når du får det! å bilder må legges ut når alt er klart.. hehe ;) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 tiden vil vise!!heheh ja gleder meg til å få av litt plastikk å senke me små hjul Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg