B230ft Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 husker ikke korrekte navnet i farten, men åssen får jeg av den giver ringen på diffen til speedoen? må jeg bare gi opp å kjøpe nye eller er det mulig? *truetrac:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Skal gå ann å ta den av ja, tonehjul heter den... Jeg kjøpte nytt tonehjul, da jeg måtte ha fra 960 uansett. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 stemmer.. hmm er så jævlig frustrerende for jeg skal montere nye diffen i en 940 aksling før jeg setter hele akslingen på min, og i dne er det slyngdiff fra før av, og det er bare et lite parti(si en 20grader ca) jeg kommer til "under" ringen! får ingening å ta tak i å trekke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 putt hele saken i fryseboksen.. så lar du den ligge der dypfrys over natta og så sprengvarmer du på tonerhjulet rundt om. da vil tonerhjulet utvide seg og du kan vel dra det rett av med sveisehansker ellerno.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 hvorfor gjøre det så tungvindt er jo bare og banke den lett av med gummi klubbe! Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Største herket blir vel å få av lageret, hvis du må det? Husker dårlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 må ikke av med lagret bare bruk en gummiklubbe og en stor god skrutrekker og kakk den av sakte men sikkert hele veien runt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 prøvde med skrujern, men ente kun i skarpe kanter i diff og hjul.. og det med jgummiklubbe, høres jo godt ut, men feste til kronhjulet står jo i veien så får ikke noe slag! men jo jeg hiver diffen i frysen nå så prøver jeg å varme den etter jobb i morgen! *lagrene, er det ikke bare nappe de av med trekke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg