Frosty Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Hei.. netopp kjøpt meg e30 320. men så satt det h1 fjernlys pærer på hovedlysa:S. så lurte jeg på hvordan pærer det egentlig skal være der?? mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 hvordan får du H1 fjernlys pærer a.? dem er jo bare 55W uansett, er jo H1 som skal sitte der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frosty Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 okey. skjønner.. en som sa til meg at det var feil:S. er det egen pære til parklys da? vet du hvordan pære det skal være til fjærnlyset da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 er samme pærene i begge, er baer reflektorene som er forskjellige, . så langt jeg husker. parklys er 5W galss uten sokkel. sånn som er flat i bånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 litt OT, men gratulerer med ny bil.. Har du noen bilder av bilen? planene framover med den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frosty Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Tusen takk:D. Tenkte å sette på m-tech 2 styling men finner bare front, rumpe og spoiler, men ikke no side skjørt:(. så lakke den sort.. så tenkte jeg til våren å sette inne e36 motor, er ikke sikker på størrelse ennå men.. så etter det blir det vel turbo hvis jeg orker og pengene strekker til:D. kan legge inn bilde når jeg får tatt et som ser bra ut:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg