kkgravdal Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Kjørte min V70 2,4 turbo med automat, tunet med PPC fra BSR, på 0,78l pr mil, på langkjøring.. Fra Tomter i Østfold, til Hølonda i Sør- Trøndelag, avstand 500km. Var godt fornøyd med det forbruket. Hva bruker deres biler på langkjøring? Siter K.K. Gravdal V70 2,4 turbo V50 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-Power Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Min buker litt under liter`n på langkjøring. Synes det er litt mye men sånn er det å kjøre Volvo. Siter 2004 Dodge RAM SRT-10 1992 Volvo 240GL 1982 Volvo 242T Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kkgravdal Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Min buker litt under liter`n på langkjøring.Synes det er litt mye men sånn er det å kjøre Volvo. Bryr meg ikke noe om forbruket på Volvo´n.. Bruker firmabil til jobb, så V70´n blir bare brukt i helgene. Så spiller liten rolle da:). Men var overrasket over hvor lite den brukte på langkjøring. Siter K.K. Gravdal V70 2,4 turbo V50 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo V70 T5 Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Min V70 T5 98 mod. bruker 0,8 på langkjøring, og ca 1,1 på bykjøring. Er ikke akkurat bensingjerrige disse volvoene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kkgravdal Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Min V70 T5 98 mod. bruker 0,8 på langkjøring, og ca 1,1 på bykjøring.Er ikke akkurat bensingjerrige disse volvoene. Neida, men fine biler lager de:) Fungerer dumpventil på bilen din bra? Noen bilder av motorrommet? Siter K.K. Gravdal V70 2,4 turbo V50 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insolved04 Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Var i danmark med min forrige uke.. Målte til 0.98 nedover, 0.80 hjemover.. Gikk litt hardere nedover på natta.. Jeg er veldig fornøyd i allefall :) Siter `00 Volvo V70 R AWD CE lappen tilbake igjen!! Takker fylkeslegen for å vise vett! :D Scania 164 580 VolvoForum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kkgravdal Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Var i danmark med min forrige uke.. Målte til 0.98 nedover, 0.80 hjemover.. Gikk litt hardere nedover på natta.. Jeg er veldig fornøyd i allefall :) Fine veier å teste diverse på, på vei dit ja;) Siter K.K. Gravdal V70 2,4 turbo V50 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insolved04 Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Fine veier å teste diverse på, på vei dit ja;) Absolutt.. Nå datt jo selvfølgelig balanseloddet av (!) på det høyre framhjulet mitt like før vi var fremme.. var ikke behagelig i visse hastigheter hjem da kan jeg si :( Skal kjøpe nye dekk i morgen tenker jeg.. Det trengs.. Men de har holdt bra til å være billighjul.. Jevn slitasje.. Har nok noe med bilen å gjøre ;) Siter `00 Volvo V70 R AWD CE lappen tilbake igjen!! Takker fylkeslegen for å vise vett! :D Scania 164 580 VolvoForum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kkgravdal Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Absolutt.. Nå datt jo selvfølgelig balanseloddet av (!) på det høyre framhjulet mitt like før vi var fremme.. var ikke behagelig i visse hastigheter hjem da kan jeg si :( Skal kjøpe nye dekk i morgen tenker jeg.. Det trengs.. Men de har holdt bra til å være billighjul.. Jevn slitasje.. Har nok noe med bilen å gjøre ;) Skulle kjøpt deg en pakke hubba- bubba, tygd litt på den, så montert den på innsiden av felgen;) Det hadde nok gjort susen, hehe Siter K.K. Gravdal V70 2,4 turbo V50 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insolved04 Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Skulle kjøpt deg en pakke hubba- bubba, tygd litt på den, så montert den på innsiden av felgen;) Det hadde nok gjort susen, hehe Hehe.. Det hadde vært tingen.. :) Flatbanka noen ølbokser kanskje :) Siter `00 Volvo V70 R AWD CE lappen tilbake igjen!! Takker fylkeslegen for å vise vett! :D Scania 164 580 VolvoForum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kkgravdal Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Hehe.. Det hadde vært tingen.. :) Flatbanka noen ølbokser kanskje :) Ja, mulighetene er så altfor mange, hehe... Siter K.K. Gravdal V70 2,4 turbo V50 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 '98 V70 2,5tdi... er jo en VAG-maskin dette da... men går billig.. Sist målte langkjøring var tur-retur Trondheim(110 mil) med 5 i bilen og full oppakking, snitt 0,53l/mil. Kjørte en hest!!!!! til Bergen, opp Numedal, over Hardangervidda, snitt 0,8l/mil. Daglig blandet kjøring, snitt 0,6-0,75l/mil, avhengig av høyrebeinet og tomgangskjøring vinterstid.. Bilen er chipet fra utlandet før import, og er skryti på 180HK... men tar det med en klype salt siden jeg ikke har noen papirer på det...Har helt ærlig ingen formening om hvor mange HK eller dreiemomentet...men det er bemerket fra Volvo at bilen går godt! Siter Live Your Dreams http://www.kesagen.no '98 V70 2,5 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Kjørte min V70 2,4 turbo med automat, tunet med PPC fra BSR, på 0,78l pr mil, på langkjøring.. Fra Tomter i Østfold, til Hølonda i Sør- Trøndelag, avstand 500km. Var godt fornøyd med det forbruket. Hva bruker deres biler på langkjøring? Kan jeg spørre hva du gjorde eller hvem du kjenner der? ;) Bor der selv nemlig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg