Gå til innhold

Satte på orginale Volvo spacere i dag. (Bilder)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For det første: Jeg er ikke halvfeit og heller ikke av den spydige typen. Om jeg er det så er det for det er den humoren vi i kompiss gjengen har.

Og du B230ft, når du kom bort til bilen min som du sier. Det sto vel ikke tilfeldigvis en dame der da??

var ikke du, men en annen som påsto at bilen din var hans.. hmm kan ikke huske noe dame der da, var mest interessert i å snake motor å autronic, men det kom jeg ikke særlig langt med.. regnte med det ikke skulle være så vanskelig i og med dere sto med pansrene åpne og viste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke du, men en annen som påsto at bilen din var hans.. hmm kan ikke huske noe dame der da, var mest interessert i å snake motor å autronic, men det kom jeg ikke særlig langt med.. regnte med det ikke skulle være så vanskelig i og med dere sto med pansrene åpne og viste

Så hvorfor i helsikken sier du at jeg er spydig og ekkel da!?

Jeg var en liten tur med ene kompissen min akuratt da, så dama stod der med bilen. Hun sa at det kom en ekkel fyr å sa at det var hans bil og at hu var dama hans når hu sa at det var typen hennes sin bil.

Hadde jeg vert der så hadde det nok blitt motorsnakk (rusing) og autronic, hehe. Men jeg var borte fra den plassen i 20min den kvelden..Viss ikke så sto vi der stort sett hele tia og prata med folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye ga du for spacera på Volvo a?? :)

de er sykt dyre hos volvo nå.. Men han tok de av den andre bilen sin.

Jeg kjøpte de for 1240kr elns.. Men så økte de plutselig til 3000? er ikke helt sikker på prisen nå, men det er syk økning.

http://www.pedersens-racing.no selger de (ikke overraskende) billigere enn volvo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider