CoilOver Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Først, en annen ting jeg lurer på. Hvorfor er det en oljelignende væske over sparklet i boksen? Hva er det til? Skal det blandes inn eller helles ut? Jeg har noen småbulker på dørene. Må jeg først ta på glassfibersparkel, fin plastikksparkel, eller kan jeg tette bulkene med 1k putty? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArne Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Det du kaller olje skal vere der.. Skal holde sparkelen fugtig så den ikkje klumper seg. Rote deg godt inni. Gløymer du å ha på lokket ei natt, så finner du fort ut at det øverste laget er ubrukelig.. Klumper seg og diverse stoff damper ut... Småbulker skal du ikkje bruke glasfibersparkel til.. Det blir for tungvint, fordi den er hard å slipe, og er generelt mykje meir porer i en vanlig. og må oversparkles uansett.. Soft-sparkel er fint til småting fordi den er veldi lett å bearbeide, men kan ikkje bygge mykje med den pga at den synker veldi over tid viss det blir "tjukt". Har 0 erfaring med 1k sparkel, så det for andre svare for.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 vist du bare bruker vanlig "soft" sparkel så bør det holde i massevis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg