Gå til innhold

Kjøleslanger, samme på TD som på andre biler? (bilde)

Ranger emnet

trebor87

Anbefalte innlegg

Har lekasje i en kjøle slange.. så jeg lurer på om jeg skal ta meg fri fra jobb å se om jeg finner noe på huggern.. men da hadde det vært kjekt å vite om den slangen jeg trenger sitter på andre motorer også.. har merket slangen med en tynn rød strek. slangen går fra pumpen og opp til toppen der tempfølerene er og så går den til oljefilteret..

slange1.jpg

slange.jpg

haster litt dette også.. har time på verksted på tirsdag.. hadde vært kjekt å fått kjørt bilen dit og ikke slept den..

Beklager dårlige bilder..

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjedelig.. har helt sikkert ikke disse inne på lager noen plasser i byen.. må lage meg en skøt eller noe på jobb i morgen..

Men hvis noen andre har sett denne slangen på andre mortorer, så skrik ut..

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lekasje i en kjøle slange.. så jeg lurer på om jeg skal ta meg fri fra jobb å se om jeg finner noe på huggern.. men da hadde det vært kjekt å vite om den slangen jeg trenger sitter på andre motorer også.. har merket slangen med en tynn rød strek. slangen går fra pumpen og opp til toppen der tempfølerene er og så går den til oljefilteret..

slange1.jpg

slange.jpg

haster litt dette også.. har time på verksted på tirsdag.. hadde vært kjekt å fått kjørt bilen dit og ikke slept den..

Beklager dårlige bilder..

Litt på siden : Hvorfor har du en helt annen diesel pumpe enn meg.. og litt andre utseender på ting i motor rummet enn meg ? :P Vi har begge 90 mod ? trodde no alle td var bygd på samme viset :P

- 02 Passat Highline 4-motion 130

- 90 Golf Mk2 TD

x 83 Golf Mk1 1.6

x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har satt i dump da.. og mye anna stash til å drive dumpen, noe til å lage vakum osv:p

Fult klar over det :P Det er diesel pumpa og litt annet smått jeg sikter til.. cr bort i fra vakum slangene og ventil/regulator greian, og alt annet etter monterte ledninger rundt om, som alt det som er festet til diesel pumpa... ka i alle daga er det godt tel ? samlings punkt for blindledninger ? :P

- 02 Passat Highline 4-motion 130

- 90 Golf Mk2 TD

x 83 Golf Mk1 1.6

x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener du den tingen med 3 kabelsko på? det er bryteren til ventilen om åpner dumpen.. er skiftet motor på min.. tatt fra 2 stk 91mod motorer og satt sammen.. balnt annet større dyser og dieselpumpe.. var vertfall det gamle eieren sa..

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider