redhot Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Bremsene foran på Audien henger på virker det som... Blir veldig varme hjul, pipig/skriking osv... Det å åpne og rense caliperen: har det noe for seg? Eller er det heller bedre å bytte calipere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 nye kalippere er vel relativt dyre da.. å ta dme av og vaske/smøre dem opp kan vel hjelpe,uten at jeg er expert på området ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redhot Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Kom til å tenke på at oppsvulmede slanger kan være årsak også.... Kanskje prøve det først gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenlie Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 uten at jeg har gjort dette selv, gjorde en god kamerat av meg dette.. smørefett på calipper stempeler og slikt gjør visstnok underverker i følge han. verdt et forsøk om du vil lykke til, mvh Morten Lie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 uten at jeg har gjort dette selv, gjorde en god kamerat av meg dette.. smørefett på calipper stempeler og slikt gjør visstnok underverker i følge han. verdt et forsøk om du vil lykke til, mvh Morten Lie e vel koparpasta so e tingen på bremsedela å andre ting so bli hett å gøtt.. porno farge og :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 5-56 først, og så kobber fett tåler jo varmen:thumb Du får kjøpt renoverings kit til kalipperne, med gummi damasker osv.. undersøk fra dele lageret til merket ditt.. lykke til... Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Er jo bare å ta av bremsene og presse inn stempelet. Om det går så pusser og smører du opp alle bevegelige deler og hvis det ikke går så tar du av kalipperen og trykker på bremsen(pass på at alle andre bremser sitter på skiven) så popper stempelet ut. Rengjør, puss og smør opp og håp på at ikke pakningen ryker. Det med å presse ut stempelet gjør du på egen risiko, men om kalipperen uansett sitter fast så er det ikke så mye å tape. Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Sats på innbyttekalipere hvis du kan. Sparer deg for mye jobb. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Jeg vil ikke anbefale kobberpasta til smøring av bevegelige bremsedeler egentlig. Er veldig tyktflytende så det glir tungt. Bedre å bruke bremsesylinderpasta. Den er en del tynnere. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.