fluid Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 På tide å bygge litt igjen fant jeg ut, denne har ligget lenge halvbygget. Piccies: Sparklet litt og grunnet. Testing av hjul. Lakket, Tamiya TS-30 Mica Blue Hjultest, fra en civic coupe. Litt gal camber foran, men det er fiksa nu. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 så pent ut :D FIN farge og :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69Charger Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Sett på noen skikkelige Am-car felger istedet for slike bling bling Tokyo drift-felger, å legg ut bilder:thumb Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Bilen ser veldig bra ut, men jeg sier det samme som 69Charger, de felgene passet ikke på Fastback. :) Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 bytt felger.. å ta et par strøk med klarlakk og poler!:D Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Polering? oppskrytt, appelsinskall-look er den nye trenden:) Og hva gjelder am-car felger med masse gummi? Nei takk, det kan dere bygge selv. hihi Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg