Integrale Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Italiensk dag på Våler. Møt opp! blir dritheftig! 16.august that is! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Har en kollega som liker Italiensk. Sjøl liker jeg vel kun Pizza og Lasagne fra det landet :-). fleip fleip. Bil er litt religion vettu. Pleier det å komme noen Fellalir og Lamboer på det treffet og? Bare spør på vegne av han. Han har en Tom Selleck Ferrari 308. Skal sjekke om han er klar til å ta en tur dit med den. Så blir jeg med i forkledning. Så ingen av de andre kompisa mine ser at jeg er på Spagetti treff. batman Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juli 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Originally posted by Hersker Hans Skal sjekke om han er klar til å ta en tur dit med den. Så blir jeg med i forkledning. Så ingen av de andre kompisa mine ser at jeg er på Spagetti treff. batman hold deg hjemme du hvis du har en slik innstilling. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Klart man må dit! Her er bilder jeg tok der i fjor, så kan man se hva man kan forvente: http://www.andycam.net/view_album.php?set_albumName=id02 Unødvendig å si at jeg skal dit i år også.. :cool: Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Jepp jeg og Berlina kommer hehe Ses der. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg