odelien Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Har en pioneer avic-x1r som jeg har koblet en ipod til. men hvordan endrer man slik at en kan se hva sangen heter? Har ikke bruksanvisninga.. Noen som veit hvor bruksanvisninga kan lastes ned. har sett på pioneer, men der er det bare for innstallasjon og kart plata.. Hadde vært fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Ikke at jeg er sikker, men den er ikke koblet til en slags aux inngang? For i tilfelle, så får du ikke sett det.... Eller får du styrt alt fra uniten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odelien Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Styrer alt fra avic'n. har koblet gjennom adapteret pioneer CD-IB100. Så er ip-bus. Før så hadde jeg pioneer DEH-9600mp. på denne kunne jeg endre til navnet. Og det er koblet på akkurat samme måten. Burde ha den samme muligheten på avic'n også. men da jeg ikke har bruksanvisninga så er det ikke så lett. har prøvd dei fleste kanppene men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Dette skal gå mente jeg på, kikket litt på samme systemet selv, og da kunne jeg se teksten osv.. Men nå har jeg Avic x1bt da, men tror ikke det er noen forskjell på de to når det gjelder ipod opplegget.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorganX Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 avic-x1r er ikke helt kompatibel med cd-ib100. Det funker men etter det pioneer sa så får man ikke mere enn 8 bokstaver opp på skjermen. Med avic-x1bt så får man opp hele teksten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odelien Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 fra pioneers sider: "AVIC-X1BT, AVIC-HD1BT, AVH-P5700DVD, DEH-P55BT, DEH-P70BT, DEH-P75BT, DEH-P88RS og DEH-P9800BT har full iPod-styring. Andre "P" enheter vil behandle iPod som en ekstern kilde, med noe begrenset brukergrensesnitt." Men dette er greit. Men når jeg blar i mappene så kommer mappenavnet fram. men når sangen starter så skifter den over til ipod001 også teller den sekunder oppover. slik gjorde den også på min forrige deh-9600mp men kunne som sagt endre hva som skulle vises. Hva er egentlig forskjellen på avic-x1r og avic-x1bt. Den nye har blutooth, også full ipod sttyring. men er det noe anna av betydning? på pioneer.no er Anbefalt utsalgspris satt til AVIC-X1BT AVIC-X1R 20.998,- 21.998,- legger til et spørsmål til når jeg først var igang. Hvor bra funker det med en tv tuner? Må en ha veldig bra forhold for å sjå eller går det ann å sjå i litt mere griskgrente strøk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorganX Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Er ikke noe andre forskjeller enn att Avic-X1BT kan kobles sammen med en bluetooth telefon sånn at man kan bruke avic`n til å ringe med og at den har full ipod styring. Det at avic-x1r var dyrere i veiledene pris enn det avic-x1bt er tror jeg kommer av billigere produksjons kostnader og større konkuranse i markedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odelien Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Men er det ingen som veit om det går ann å endre på teksten? Eventuelt om det er noen som veit om en plass der jeg kan laste ned bruksanvisninga. Hva står det på framsida på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorganX Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Er bruksanvisninger på pioneer sine sider. Klikk deg inn under "support" og på venstre side klikker du på bruksanvisninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odelien Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 skreiv dette i første tråden:"Noen som veit hvor bruksanvisninga kan lastes ned. har sett på pioneer, men der er det bare for innstallasjon og kart plata.. " Klarer ikke finne noen som handler kun om spilln: stille lyd,radio,generelle innstillinger. ikke at har så veldig bruk for det.. men greit å ha.. har sendt mail til pioneer. men dei sa jeg skulle kontakte forhandler.. har sendt mail til bilradiospesialisten. men får ikke svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odelien Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 noen som veit hvordan jeg kan få fram teksten?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg