Gå til innhold

juster trykk på dieselpump på gtd

Ranger emnet

Audi-S4-Biturbo

Anbefalte innlegg

noen som vet hvordan man justerer trykket på pumpa på gtdn??

veldig lett.. er en skru som sitter på venstresiden av pumen(sett forfra..) den stikker kanskje 2 cm ut eller noe.. den skal ha en liten prombering på seg.. men er kanskje ikke nødvenig å ta av denne.. still den retningen som gjør at turtallet stiger.. og vips så har du en racerbil.. :hello: er kanskje litt kjekt med litt turbotrykk i tilleg..

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. stemmer det du sier.. men trenger ikke å kappe noen rør.. er en liten slange på 4cm kanskje som du bare kan forlenge.. jeg har satt på en liten krane der.. når det gjelder avlastningsventilen så har jeg satt i en bolt som er like lang som fjøren.. men hvis du ikke har tenkt å ladde mer enn en 0,8-0,9 så holder det bare å skru den inn fjøren..

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken slange er det du mener?? må jeg blende der avlastningsventilen går ut til siden og inn på luftfiler-røret igjen?

Det lille røret som går opp fra wastegaten til venstre side på turboen (sett forfra) har jeg blendet med en kran, er det riktig? har lyst til å oppnå så bra resultat som mulig. har satt på 2,5" eksos fra front røret.

Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det går greit å strupe det med en ventil.. men vis du ser på venstre side av turbo, så er det en liten slange som forbinder røret som kommer opp fra wg med turbo.. den slangen har jeg forlenget og satt på en ventil..

trenger ikke å blende ventilen.. er nåkk det å sette i en bolt istede for fjøren.. vet det er noen som tar vekk hele den og setter på en plate istede..

har du bygget eksosen selv? har bare tatt å fjernet bakpotten jeg

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider