_-SleggeMekk-_ Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Men har du MS I eller II prefomance? hørte at ssautochrome bare var noe drit jeg, stemmer det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
142 preformance Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 appropo ss autochrome! har ditt sprukket enda? ja det har det.. men sveiset det. Siter "Old Volvo`s never die`s, they only go faster" Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++ Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
142 preformance Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Men har du MS I eller II prefomance? hørte at ssautochrome bare var noe drit jeg, stemmer det? jeg har MS II.. ssautocrhrome det det er vel ikke best.. men funker da.. måtte ha det får å få plass jeg da... Siter "Old Volvo`s never die`s, they only go faster" Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++ Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_-SleggeMekk-_ Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 hva inneholdt den pakka du kjøpte a? kjøpte du den på Glens garage i usa? så lurte jeg på om du kunne tatt noen mål av spruten med dysenes avstand fra toppen,bensinfordelings røret og luft røret? Gjerne sende noen bilder. skal bygge sprut på ditt konsept. :-P msn: dahler89@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
142 preformance Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 kjøpte ikke der nei, men det jeg kjøpte var: msII boksen, kabelharve, gm luft og vann temp sensor... du blander litt her, er det innsuget du skal vite mer om?? Siter "Old Volvo`s never die`s, they only go faster" Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++ Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_-SleggeMekk-_ Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Ja... insuget. kunne du sendt meg noen bilder og mål av det? hvilke dyser bruker du a? har du msn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
142 preformance Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Ja... insuget. kunne du sendt meg noen bilder og mål av det? hvilke dyser bruker du a? har du msn? di bilder jeg har av det ligger på tråden min... skal se om jeg får målt. men lover ikke no får jeg har satt bort bilen for vinteren det er 400cc dyser.. har ikke msn Siter "Old Volvo`s never die`s, they only go faster" Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++ Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_-SleggeMekk-_ Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Kjøpte du dysene i statene også? Hva er gm luft? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 PVNYHUS: Meg bekjent funker dysene best når de sitter så nære innsugsventilen som mulig. Så hvis du får frest deg langt nok ned i toppen må da det være det beste? Sleggemekk: Jeg kan anbefale deg å LESE(!) litt på http://ms-nordic.tk/. De har også et utmerket forum. Også er jo moderforumet MS-EFI.com et naturlig sted å begynne. Bla deg frem til hhv 'Lyckade Installationer' og 'success stories' og se på alle de fine Volvoene som ruller og går. I Sverige går det også styggmange turbobiler med E85 og datasprut. Det blir også en slager her etterhvert. :thumb 142 Preformance: Hva la du til grunn for å velge MS2? Jeg har sansen for det selv siden den har alt i ett og er mer fremtidsrettet, men "alle" sier at MS1 v3 er et bedre valg pga tilgjengelige ekstragreier og bedre utviklet software.. Hva mener du? :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
142 preformance Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Kjøpte du dysene i statene også? Hva er gm luft? dysene kjøpte jeg brukt... det er en luft temp føler. Siter "Old Volvo`s never die`s, they only go faster" Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++ Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
142 preformance Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 142 Preformance: Hva la du til grunn for å velge MS2? Jeg har sansen for det selv siden den har alt i ett og er mer fremtidsrettet, men "alle" sier at MS1 v3 er et bedre valg pga tilgjengelige ekstragreier og bedre utviklet software.. Hva mener du? :) Sant at det er mer ekstra greier på msI, men det kommer vell på det andre etterhver og.. MsII er jo ett bedre sprut: raskere prosessor, slipper formotstand til dyser osv Siter "Old Volvo`s never die`s, they only go faster" Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++ Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Gleder meg til detta blir ferdig da. sikkelig rått prosjewkt:) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Kjøpte du dysene i statene også? Hva er gm luft? GM LUFT: du må bruke følere fra gm eller noe annet som har samme range.. eller så gir den feil info til data spruten. har med hvor mange ohm den har ved en si 20 grader da, volvo sine har ikke like mye ohm ved 20 grader. å da får data spruten feil info om hvor varmt det er elle hva den nå skal måle. domt skrevet men forsto du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 det var det jeg mente også. å ha dem så nærme som mulig toppen. sparer mye plass på det å.. trangt som fy oppi 140`n med turbo. PVNYHUS: Meg bekjent funker dysene best når de sitter så nære innsugsventilen som mulig. Så hvis du får frest deg langt nok ned i toppen må da det være det beste? Sleggemekk: Jeg kan anbefale deg å LESE(!) litt på http://ms-nordic.tk/. De har også et utmerket forum. Også er jo moderforumet MS-EFI.com et naturlig sted å begynne. Bla deg frem til hhv 'Lyckade Installationer' og 'success stories' og se på alle de fine Volvoene som ruller og går. I Sverige går det også styggmange turbobiler med E85 og datasprut. Det blir også en slager her etterhvert. :thumb 142 Preformance: Hva la du til grunn for å velge MS2? Jeg har sansen for det selv siden den har alt i ett og er mer fremtidsrettet, men "alle" sier at MS1 v3 er et bedre valg pga tilgjengelige ekstragreier og bedre utviklet software.. Hva mener du? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
142 preformance Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 GM LUFT: du må bruke følere fra gm eller noe annet som har samme range..eller så gir den feil info til data spruten. har med hvor mange ohm den har ved en si 20 grader da, volvo sine har ikke like mye ohm ved 20 grader. å da får data spruten feil info om hvor varmt det er elle hva den nå skal måle. domt skrevet men forsto du? Kan bruke andre følere og, men må da skrive inn motstanden på forskjellige temp. Men fant ut at det var like greit med gm siden jeg måtte ha nye følere uansett Siter "Old Volvo`s never die`s, they only go faster" Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++ Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.