Gå til innhold

142 med sprut=)

Ranger emnet


142 preformance

Anbefalte innlegg

det var det jeg mente også. å ha dem så nærme som mulig toppen. sparer mye plass på det å.. trangt som fy oppi 140`n med turbo.

 

Jeg ville helst hatt dysene i toppen for jeg skal ha vann-innsprøytning oxo. så da blir det dobbelt sett med dyser. Hva står GM for? Er det noen som veit om noen som har en 530/531 topp til salgs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ville helst hatt dysene i toppen for jeg skal ha vann-innsprøytning oxo. så da blir det dobbelt sett med dyser. Hva står GM for? Er det noen som veit om noen som har en 530/531 topp til salgs?

 

 

Gm står for general motors... Det går ikke med dyser i toppen pga sprutbildet blir ødelagdt, blir alt for lang fra dysa og ned! Da spruter den rett i veggen i toppen, og renner da ned bare = ikke bra... det optimale er jo å få spruten rett på ventilen, men det går jo som oftest ikke da!

 

Ps. det er ikke dysehull i 530\531 topp

"Old Volvo`s never die`s, they only go faster"

 

Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++

Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gm står for general motors... Det går ikke med dyser i toppen pga sprutbildet blir ødelagdt, blir alt for lang fra dysa og ned! Da spruter den rett i veggen i toppen, og renner da ned bare = ikke bra... det optimale er jo å få spruten rett på ventilen, men det går jo som oftest ikke da!

 

Ps. det er ikke dysehull i 530\531 topp

 

jeg har en 530 topp med dyse hull på verkstedet!

en 530 topp jeg skal selge å til sleggemekk.

setter du dem i toppen får du jo nesten spruten rett på ventilen.

synes det volvo har laget det vist det ikke funker... men mulig du har rett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gm står for general motors... Det går ikke med dyser i toppen pga sprutbildet blir ødelagdt, blir alt for lang fra dysa og ned! Da spruter den rett i veggen i toppen, og renner da ned bare = ikke bra... det optimale er jo å få spruten rett på ventilen, men det går jo som oftest ikke da!

 

Ps. det er ikke dysehull i 530\531 topp

 

jeg har en 530 topp med dyse hull på verkstedet!

en 530 topp jeg skal selge å til sleggemekk.

setter du dem i toppen får du jo nesten spruten rett på ventilen.

synes det er rart att volvo har laget det vist det ikke funker... men mulig du har rett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en 530 topp med dyse hull på verkstedet!

en 530 topp jeg skal selge å til sleggemekk.

setter du dem i toppen får du jo nesten spruten rett på ventilen.

synes det er rart att volvo har laget det vist det ikke funker... men mulig du har rett

 

Må skuffe deg! 530toppen ble ikke levert med dysehull i toppen!

har et parr slike topper! er ikke dyse hull til "boach dyser" heller, er ke-jetronic "dyser".

Ikke LH-jetronic som 530 toppen ble brukt på, "turbo" toppen. dyse hull i innsuget :thumb

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

k-jetronic dysene er helt forskjellige fra "boch" dyser... K-jet dysene er mekaniske, og åper ved trykk. mens de andre er elektriske

 

Dette er k-jet dyser... tynnere og mye lenger

049133551a.jpg

 

Dette er "boch" dyser

injector.jpg

 

 

Skjønner??

 

veit att dem ikke er like, man det må vel være bedre og ha dem der som k jet dysene sitter på 140 for og spare plass og da sitter dem nermere innsugsventuilen. men er enig med att det ikke er dysehull for boch dyser uten litt mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men setter du boch dysene i toppen blir spruten helt feil da spruter den rett i veggen. da spruter den ikke på ventilen den drypper. bensinen skal jo forstøve å blande seg med luften..

 

mao. bedere å ha dysene i innsuget...

"Old Volvo`s never die`s, they only go faster"

 

Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++

Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår