_-SleggeMekk-_ Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 det var det jeg mente også. å ha dem så nærme som mulig toppen. sparer mye plass på det å.. trangt som fy oppi 140`n med turbo. Jeg ville helst hatt dysene i toppen for jeg skal ha vann-innsprøytning oxo. så da blir det dobbelt sett med dyser. Hva står GM for? Er det noen som veit om noen som har en 530/531 topp til salgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 gm er vel "general motor". en fellesbetegnelse på di fleste amerikanske biler opel og MANGE fler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
142 preformance Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Jeg ville helst hatt dysene i toppen for jeg skal ha vann-innsprøytning oxo. så da blir det dobbelt sett med dyser. Hva står GM for? Er det noen som veit om noen som har en 530/531 topp til salgs? Gm står for general motors... Det går ikke med dyser i toppen pga sprutbildet blir ødelagdt, blir alt for lang fra dysa og ned! Da spruter den rett i veggen i toppen, og renner da ned bare = ikke bra... det optimale er jo å få spruten rett på ventilen, men det går jo som oftest ikke da! Ps. det er ikke dysehull i 530\531 topp Siter "Old Volvo`s never die`s, they only go faster" Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++ Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 142 preformance: Blir rått detta Frode! det må jeg si :thumb Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
142 preformance Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 142 preformance:Blir rått detta Frode! det må jeg si :thumb takker.. Siter "Old Volvo`s never die`s, they only go faster" Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++ Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Gm står for general motors... Det går ikke med dyser i toppen pga sprutbildet blir ødelagdt, blir alt for lang fra dysa og ned! Da spruter den rett i veggen i toppen, og renner da ned bare = ikke bra... det optimale er jo å få spruten rett på ventilen, men det går jo som oftest ikke da! Ps. det er ikke dysehull i 530\531 topp jeg har en 530 topp med dyse hull på verkstedet! en 530 topp jeg skal selge å til sleggemekk. setter du dem i toppen får du jo nesten spruten rett på ventilen. synes det volvo har laget det vist det ikke funker... men mulig du har rett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Gm står for general motors... Det går ikke med dyser i toppen pga sprutbildet blir ødelagdt, blir alt for lang fra dysa og ned! Da spruter den rett i veggen i toppen, og renner da ned bare = ikke bra... det optimale er jo å få spruten rett på ventilen, men det går jo som oftest ikke da! Ps. det er ikke dysehull i 530\531 topp jeg har en 530 topp med dyse hull på verkstedet! en 530 topp jeg skal selge å til sleggemekk. setter du dem i toppen får du jo nesten spruten rett på ventilen. synes det er rart att volvo har laget det vist det ikke funker... men mulig du har rett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 jeg har en 530 topp med dyse hull på verkstedet!en 530 topp jeg skal selge å til sleggemekk. setter du dem i toppen får du jo nesten spruten rett på ventilen. synes det er rart att volvo har laget det vist det ikke funker... men mulig du har rett Må skuffe deg! 530toppen ble ikke levert med dysehull i toppen! har et parr slike topper! er ikke dyse hull til "boach dyser" heller, er ke-jetronic "dyser". Ikke LH-jetronic som 530 toppen ble brukt på, "turbo" toppen. dyse hull i innsuget :thumb Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 jetronic dyser er ikke dyser? spade er vel en spade?? da er det vel dysehull i 530 toppen da vel, bare må tilpasse litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 hvorfor står bilen tilsalgs på autodb :O http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1250478&username= Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 k-jetronic dysene er helt forskjellige fra "boch" dyser... K-jet dysene er mekaniske, og åper ved trykk. mens de andre er elektriske Dette er k-jet dyser... tynnere og mye lenger Dette er "boch" dyser Skjønner?? Siter Volvo 245 -"racebussen" Toyota Hiace Ford escort mk1 rs2000 ---DO88.se--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 som det står på autodb: vurderer å selge pga nye prosjekter Siter Volvo 245 -"racebussen" Toyota Hiace Ford escort mk1 rs2000 ---DO88.se--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
142 preformance Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 som det står på autodb: vurderer å selge pga nye prosjekter stemmer det ja mangnum:D Siter "Old Volvo`s never die`s, they only go faster" Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++ Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 k-jetronic dysene er helt forskjellige fra "boch" dyser... K-jet dysene er mekaniske, og åper ved trykk. mens de andre er elektriske Dette er k-jet dyser... tynnere og mye lenger Dette er "boch" dyser Skjønner?? veit att dem ikke er like, man det må vel være bedre og ha dem der som k jet dysene sitter på 140 for og spare plass og da sitter dem nermere innsugsventuilen. men er enig med att det ikke er dysehull for boch dyser uten litt mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
142 preformance Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 men setter du boch dysene i toppen blir spruten helt feil da spruter den rett i veggen. da spruter den ikke på ventilen den drypper. bensinen skal jo forstøve å blande seg med luften.. mao. bedere å ha dysene i innsuget... Siter "Old Volvo`s never die`s, they only go faster" Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++ Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.