Mmarius Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Dette passer. Du kan bruke soltak med tiltfunksjon fra disse bilene (passer rett inn i hullet på Golf 1 og 2): -Passat 32b. -Scirocco 2. -Audi Type 81/85. Med en viss erfaring plukker man ut luka på donorbilen på rundt 20min;). okey:) høres bra ut.. så da er det bare bolt on..? å den er med vipp? fett hvis det er det ass.. da skal jeg kjøpe den jeg kanskje har på handa...:) Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Dette passer. Du kan bruke soltak med tiltfunksjon fra disse bilene (passer rett inn i hullet på Golf 1 og 2): -Passat 32b. -Scirocco 2. -Audi Type 81/85. Med en viss erfaring plukker man ut luka på donorbilen på rundt 20min;). hvor mye har en slik takluke verdt? han vil ha 500kr for den, har de verdt det tror dere? på forhånd takk!! Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Tok meg 10 min å skru ut takluka... Tok fra en audi 80 fra 88 eller noe. den passer også. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 hvor mye har en slik takluke verdt? han vil ha 500kr for den, har de verdt det tror dere? på forhånd takk!! Om den virker i bra stand og du vil ha tilt er den vel verdt det.... Bruker man aldri soltak uansett er det vel bortkasta penger. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 hvor mye har en slik takluke verdt? han vil ha 500kr for den, har de verdt det tror dere? på forhånd takk!! De ligger på det prisleiet hos høggerne, ja. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg