pal Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 hei. noen som hvet hvor jeg kan få taki smått skalit som jeg kan ha framme på bilen? har hørt at d er plasser på internett man kan bestille skilt? :cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 vil tro at det allerede finnes tråder som omhandler dette tema.. oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pal Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 jeg fant ingen tråder om dette.. noen som hvet hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 http://www.skiltfabrikken.no Tror det funker å bestille derfra hvis du sier du skal ha dem som "parkeringsskilt" :) - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeeZuZz Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Hva er egentlig boten/straffen dersom du blir tatt med "uoriginale" skilter? Folk maser jo om "dokumentsforfallskning" og slikt, men det er jo en selvfølge at så lenge det er det originale skiltnummere er det begrenset hvor stor straff de kan gi deg - du har tross alt ikke forfalsket opplysninger, og kan utmerket hevde uskyld pga du ikke visste at det var ulovlig (er vel egentlig de færreste som ville visst at å bestille et helt vanlig/identisk skilt fra skiltfabrikken.no er ulovlig). Er det noen som faktisk har blitt tatt med uoriginale skilter? (men med original nummer og mer eller mindre original størrelse) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg