golfcab Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 har et par sett av de tre klokkene som sitter i mitt konsollen. oljetrykk, vanntemp og volt meter. er det noen her som har delenr på den giverern eg behøver i toppen for å få riktig signal til vann tempgiver? er også på jakt etter en ekstra vdo olje trykksgiver:) gjerne med to tilkoblinger.. Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 har et par sett av de tre klokkene som sitter i mitt konsollen. oljetrykk, vanntemp og volt meter. er det noen her som har delenr på den giverern eg behøver i toppen for å få riktig signal til vann tempgiver? er også på jakt etter en ekstra vdo olje trykksgiver:) gjerne med to tilkoblinger.. har du et sett til overs a ? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Har den vdo trykkgiveren og en klokke med bar på :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Har den vdo trykkgiveren og en klokke med bar på :) klokker har eg, men er meget inntr i en giver som er 100%..har den til tilkoplinger, altså for org alarm og en til klokka? har vert borti begge typer ser du.. Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 klokker har eg, men er meget inntr i en giver som er 100%..har den til tilkoplinger, altså for org alarm og en til klokka? har vert borti begge typer ser du.. den har to "poler" på giveren ihvertfall, mer enn det vet jeg ikke... Fikk du lampene forresten? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 da er det slik eg er på jakt etter :) har faktisk ikke sjekket posten siden lørdag, men regner me de er kommet ja! Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 den har to "poler" på giveren ihvertfall, mer enn det vet jeg ikke... Fikk du lampene forresten? lampene passet bra de...ble akkuart ferdig med monteringen...burde ha loddet alle de negatve lederene i pære holderen kansje..men får se hvor lenge de virker :) Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg