BBandersen Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 noen som har funnet disse? evt om noen har lyst til å gi meg link, for søke ordene jeg har prøvd funker ikke helt:P ute etter krevene for å registrere en 4hjuling. mvh Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMA_Jarle Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 http://www.lovdata.no/for/sf/sd/sd-19941004-0918.html Siter Golf mk1 midtmotor 2,2T. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 takk...skulle funnet ut mer om § 13, noen som har forslag? Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeeZuZz Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Ikke meningen å være frekk, men du kan jo prøve å klikke på den blå teksten? http://www.lovdata.no/for/sf/sd/td-19941004-0918-013.html Mer enn det står ikke i loven vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 mener ikke å være frekk jeg heller, men jeg burde gått inn på stickyen som det står "link til kjøretøyforskriftene" ;) men er jo tydlig trådnavn så er jo ikke så umulig å ungå denne tråden for de som ikke liker den... trodde det sto krav til vekt,lengde,bredde,motor osv i selve loven og at det kanskje bare var en forklaring på loven.. hvis det som står der er loven så er den jo lite informativ... tanken min var å prøve å godkjenne en kit car som firhjuling siden jeg ville tro kravene var lettere å oppfylle. Hvis det er mulig selvfølgerlig. Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg